♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 mandariner og klementiner og jeg må ha de! Men så kom jeg til å tenke på en ting! Er det farlig å svelge en sann sten? hehe kom til å tenke på at alt jeg spiser får jo fosteret i seg! hehe! Sitter her å ler for meg selv når jeg kommer over slike rare ting
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 ÅÅÅÅ,mandariner er det BESTE jeg får for tia!!! spiste vertfall en kilo her en dag hahahahaha,fikk vondt i magen,men jaja,di smakte NYDELIG!!! stakkars sambo,han kjøper masse mandariner,men når han kommer hjem fra jobb så er det tomt
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Sann er det her også! Ble sur på gubben fordi han hadde kjørt innom rimi og kjøpt mandariner for det var på vei hjem og det var jo feil for jeg ville jo ha de fra kiwi. og ja man smaker jo faktisk forskjell!
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 di på kiwi er best ja!!! enig i den...Nå har rema og fått inn goe mandariner,og så er di så billige 12 kr kiloen,hehe,føler jeg virkelig kan slå meg løs da
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Mandariner ja!!Allerede tømt ei skål..hehe Men kan noen svare meg på ett spm: Er det mandariner eller klementiner som skal være helt uten sten??De jeg har spist på er full av steiner! Stenene er ikke farlige å spise, da fosteret ikke tar direkte opp det du spiser, men de næringstoffene kroppen din tar til seg. Så stenene vil komme ut i morgen tipper jeg:) Er det flere som ble skremt da de var små, om at hvis man spiste steiner så vokste det et tre i magen??Hehe.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Å det fikk jeg høre hele tiden! tror det er mandarin som er med sten og klementiner som er uten sten men er ikke sikker! Lå på sykehuset forje uke og gubben kom da med klementiner og mandariner til meg på torsdag og fredag så var de vekk gitt
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 så snilt av han da! Di er best når di er kalde synes jeg har di i kjøleskapet jeg
MintCondition Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Det man får kjøpt i Norge er klementiner, mandariner importeres ikke til Norge lengre Og klementinene skal ha få steiner. Finner du steiner i en klementin, så tyder det på at treet har vokst nær et sitrontre, og blitt bestøvet av det.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2008 Hvorfor har de ikke mandariner lengre? Ja ja, godt er det og må ha det, bare må!!!
MintCondition Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Fordi nordmenn stort sett ikke liker at det er så mye steiner i fruktene, så man sluttet å importere de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå