to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 holder det?? jeg har ustabil syklus og på fredag er det 14 dager siden sist påbegynte mens. tenkte og prøve sex hver tredje dag fra da. syklusen har vært lenger enn 28 dager de siste to mnd uansett så starter fredag..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Lurer jeg også på... Har en mann som ikke er såååå hypp på sex annenhver dag. I hvertfall ikke når jeg har en ustabil syklus som har økt til 37 dager nå. Jeg er redd vi skal gå glipp av el i tilfelle syklusen "retter" seg opp til 28 dager igjen, så vi bør vi jo egentlig ha sex annenhver dag i 2 uker... *umulig* Har lest et eller annet sted at sex 3 ganger i uka er nok til å treffe el. Da overlever jo sædcellene dagen/e før el og el-døgnet, så da må vel hver 3. dag holde???
klar for 3? Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 I teorien er jo en dag i syklusen nok:) Hvis du timer godt. Jeg har hørt at sædcellene kan leve opp mot 5 døgn, hvis du er heldig. Men ville nok safet på hver 3. dag. Har også hørt at guttecellene er raskere, men lever kortere, mens jentecellene er mye seigere og kan klare seg flere dager. Så hvis du vil ha gutt må du nok være ivrig, hvis du vil ha jente - litt sjeldnere:) (mitt lille kjerringråd)
Lectrix Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Mrk: litt forskjell på hver tredje dag og tre dager i uka... Men det er ikke sikkert det har så stor betydning, da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå