Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Aner virkelig ikke hva jeg har krav på hvis jeg blir alene jeg. Jeg har 3 barn, på 4, 2 og 1. år. Alle går i barnehage. Jeg jobber 100 % stilling og har netto ut ca 15 000 i mnd. Er det noe med at jeg bør ha de 60 og han 40 % hvis jeg skal ha krav på noen av "tingene". Selv om jeg vet han vil ha 50/50 så ønsker jeg ikke det uansett pga at han rett og slett ikke gjør en god nok jobb. (Tenker f.eks på sikkerhet i bil osv.) Hvis noen kan hjelpe meg så setter jeg veldig pris på det! Hilsen "Litt Desp"
Zussamed 2prinsesser Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hmm så veldi god peiling har jeg nok ikke men mener jeg har hørt at du må ha de 66% for å få stønader. og da vil du få overgangsstønad redusert etter lønn. du kan søke om stønad te barnetilsyn og de vil da dekke 60 % av barnehagen, sfo, barnevakt. Barnebidrag og barnetrygd for 4 uker. så en del papirer som må fylles ut ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå