Gå til innhold

Alle med god peiling!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner virkelig ikke hva jeg har krav på hvis jeg blir alene jeg.

 

Jeg har 3 barn, på 4, 2 og 1. år. Alle går i barnehage.

Jeg jobber 100 % stilling og har netto ut ca 15 000 i mnd.

 

 

Er det noe med at jeg bør ha de 60 og han 40 % hvis jeg skal ha krav på noen av "tingene". Selv om jeg vet han vil ha 50/50 så ønsker jeg ikke det uansett pga at han rett og slett ikke gjør en god nok jobb. (Tenker f.eks på sikkerhet i bil osv.)

 

Hvis noen kan hjelpe meg så setter jeg veldig pris på det!

 

Hilsen "Litt Desp"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm så veldi god peiling har jeg nok ikke men mener jeg har hørt at du må ha de 66% for å få stønader.

og da vil du få overgangsstønad redusert etter lønn.

du kan søke om stønad te barnetilsyn og de vil da dekke 60 % av barnehagen, sfo, barnevakt.

Barnebidrag og barnetrygd for 4 uker.

så en del papirer som må fylles ut ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...