Gå til innhold

April: Stolte Matilde


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Nå begynner virkelig rommet å bli ferdig, mangler nå bare seng og madrass (bestilt på jobb og fant i dag ut at jeg kan hente det i løpet av uka) + garderobeskap (men sistnevnte haster ikke så veldig, det kan hun få til bursdagen heller).

 

I dag ble det nemlig montert bokhylle (Expedit fra Ikea, den med 2x5 hyller i hvit) og hun flyttet inn alle bøkene sine + kosedyrene, bord m/stoler, lekestøvsugeren og gyngehesten, og så hang jeg jo opp sommerfuglgardinene forrige uke etter malingsuhellet mitt. "Eg vil leka på det stoooore rommet mitt, mamma!" er omkvedet nå, hehe. Storesøsterrommet heter det også. Og stor stas er det visst; hun kan knapt vente til senga uten pinner (sprinkler) kommer i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er så søte atte. Lille har også sovet i "

babysenga" helt til for 2-3 uker siden. Han elsket gjerne rundt og ville slettes ikke bytte. Plutselig ville han prøve stor-barn-senga når han skulle bli storebror..., men babyen skulle IKKE få babysenga hans. Hun kunne kjøpe sin egen :)

Klart Matilde gleder seg til storesøsterrom. Det er jo det mest konkrete beviset på at hun er blitt stor..og det vil de jo så gjerne være. Jeg må le når jeg hører Lille kaller småbarnsavdelingen i bhg for bråkeavdelingen. der vil han slettes ikke være. Han er jo stor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte hu er.

Stort å bli storesøster ja kan eg tenke meg.

Men så høres det ut som ett veldig koslig rom også da - så hun har mye å glede seg til. Får i bøtter og spann hun. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...