Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 jeg skal gå ned 8kg, det er målet mitt:) men det står heilt stillt!!!! Trenger gode tips
EnUndreneMor Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 spis lite og ofte, evt prøv div shaker for en kick start. tren kondisjon de nførste tiden for så å gå over til styrke i tilegg. prøv å kutt ut kalorier, det vil si spis mindre enn du forbrenner.. for da tas det at fett reservene dine(mage rompe lår)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 tips til mat?
Alltid Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Ja spis mindre, tren mer. Drikk masse vann, spis frukt, spis 5 ganger om dagen men ikke mye. Les deg opp på feks grete roede sidene på hva som er mest fornuftig å spise. Og innse at du må legge om spisevaner og livsstil "for Evig" så ikke gjør ting du vet du ikke kommer til å fortsette med. Husk at for å få i gang forbrenningen på morgenen så må du spise først. Hvis du ikke er glad i å trene, gå turer. Sett deg delmå, i form av "denne uken skal jeg gå tur 5 ganger, hver på min 30 minutter". Om du har anldening på morgenen: Stå opp, drikk vann, gå tur, hjem og spis. lykke til!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 tusen takk for fint svar? håper jeg klarer det!
mia:) Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 hei! når det kommer til mat, så er det kjempe viktig at du får nok av proteiner(kjøtt,egg osv), karbohydrater og fett(bra fett finner du i avocado, nøtter,fisk,mango osv). Spis ofte, og ikke alt for store måltider. Bytt ut all pasta,brød osv med fullkorn eller spelt. Hvete er en stor skurk, som gjør deg oppblåst i magen, og ikke gjør noe spesielt nyttig for deg.Pass på å få i deg masse grønnsaker, det er vanndrivende og utrolig godt for hele fordøyelsen din. trening er viktig hvis du skal gå ned i vekt. det handler om å øke forbrenning, og omdanne fett til muskler. Husk at vekt ikke har så mye å si som fettprosent. 1 kg fett omdannet til muskler veier 3 kg. Meld deg gjerne inn på ett treningsenter som har personlige trenere, få ett skreddersydd program som funker for deg. Spinning er en utrolig god måte å forbrenne fett på, og gjør deg også sterkere i beina. Trening er moro, sunn mat er godt Lykke til og husk på at det skal være moro hele veien, ikke hardt. Det handler om å legge om hele livsstilen, ikke å gå på en slankekur i 8 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå