Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg søkte på "Julegave til gutt 13 år" på nettet, og da kom det opp tips om mp3-spiller, dataspill og duppeditter til pc'en... For meg (og kanskje andre her?) er dette uaktuelt mht inntekt. Jeg har så mange å kjøpe til, at jeg ikke har råd til å kjøpe mp3-spiller liksom. Så da tenkte jeg at vi kan gi hverandre litt tips her, og hjelpe hverandre litt Her er det jeg har kjøpt, og de jeg har å kjøpe til Jenter 1,5 år: Tallerkner (19 kr stk, Utroooolig søte), spisebrikke fra Småting Gutt 1,5 år: Lekebil fra Åhlens og ullsokker Jente 4 år: Hello Kitty undertøy Gutt 4 år: Legosett (på halv pris i mai ;-) Jente 6 år: Hello Kitty topp Jente 9 år: High school musical fleeceteppe Gutter 13 ?????? Jente 14 år: Lipgloss og mascara Venninnegaver: Lys og hjemmelagde kjøkkenkluter fra Panduro Som sagt trenger jeg hjelp... Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ingen som har tips til en 13 åring???
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 elektronisk byggesett, 79,- på europris, solcellebane el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå