ApriIbaby Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Er bare spedbarn under 1 år som ikke skal ha det??? Håper jeg......
MintCondition Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hehe jada, er babyer under ett år som ikke skal ha det. Nå kom jeg på et spørsmål jeg så på BiM en gang, hvor ei dame spurte om gravide kunne spise HONNINGMELON, fordi hun hadde hørt at babyer ikke skulle ha honning før de var ett år, og lurte på om det gjaldt honningmelom også...hihi.
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Håper jeg også, jeg spiste 4 knekkebrød med honning til frokost.
ApriIbaby Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 *fniser*...ja folk er redd for å gjøre noe galt
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 HonningMELON ja. Det er utolig hvor mye folk lurer på! Men det er jo greit at de spør da, i stedet for å gå uten honning eller melon eller andre ting hele svangerskapet, sånn i tilfellet.
tertilus Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Et lite stalltips; sjekk ut matportalen.no. Veldig fin oversikt over hva gravide bør holde seg unna.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 jeg har hørt at gravide ikke skal ha det jeg?! og barn under ett år... så jeg har trodd jeg ikke skulle spise det nå som jeg er gravid?!
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Honning Gravide kan trygt spise honning. Når barnet kommer, må du imidlertid huske at spedbarn ikke må få honning. Honning kan inneholde en bakterie som er særlig farlig for barn under 12 måneder (se avsnittet om Clostridium botulinum under Tradisjonelle matforgiftningsbakterier). Klippet fra matportalen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå