ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei!!!! Har snoket litt her inne i noen måneder nå, og etter mange samtaler med mannen har vi endelig blitt prøvere!! Sluttet på p-piller i slutten av september og gikk over til folat Skulle nok ha sluttet tidligere for nå dukker jo ikke TR opp.... Er på dag 63 i syklusen. Hadde veldig stabil syklus før jeg begynte på p-piller og trodde jeg skulle få den raskt tilbake igjen, men den gang ei.. Kjenner litt murringer en gang i blant men det er det.. Hadde også litt spotting for to uker siden, det varte i to dager. Trodde da TR var på vei, men neida.. Er det noen som har hatt det slik? Som har noen erfaringer.... Er så utålmodig
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Ingen andre???????
snuppa86 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 har du tatt test? kansje det gikk fortere enn du hadde trodd =) men sånn ellers så kan jeg ikke hjelpe deg, mensen min kom etter ett par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå