Gå til innhold

Savner et forum mellom 2. og 3. trimester.. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten litt lei av 2.trimesterforumet jeg.. skulle ønske at det var et eget forum for de som har passert 20 uker eller noe. Er jo like mye inne på 3. trimester som på 2 nesten..

Måtte bare klage litt.. ha en fin kveld! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Skulle vært et forum til ja....

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Ja sant det :)

Nå i uke 23 teller jeg bare uker frem til 3.trim. Tiden har gått utrooolig fort her inne.

Skrevet

Enig med deg ja :) 2.trimester er jo laaangt (16 uker er leeenge!) og de trådene som kommer inn fra de som er i begynnelsen av 2.trimester har man liksom sett X antall ganger før... Forstå meg rett: synes det er kjempebra med slike sider der man faktisk kan spørre om alt mulig rart når man er usikker :)

Men merker jeg er mye inne og kikker på 3.trimester jeg og... Men samtidig er det liksom så rart å snart skulle over dit da siden det er ganske så mye fødselssnakk der inne og jeg føler meg rimelig langt unna akkurat det enda! Er 26 fullgåtte i dag jeg da... Trodde ikke et svangerskap skulle virke så langt!

Skrevet

Jupp sant nok..men den tid den sorg vi havner inn på 3 trimester vi også selv om det virker som en evighet til...;o)

Skrevet

Enig jeg og, men oppdaget plutselig at det er terminklubber her, og da vil jo spm og trådene svare til der man er i svangerskapet... Kanskje et tips å bruke det mer?

Skrevet

Vet du, dette er jeg også delevis enig i, enda jeg er i begynnelsen av andre trimester. (16 - 17 uker) Helt i begynnelsen synes jeg det var litt skummelt her inne, fordi man er så vanvittig ulike steder i prosessen. Tok en stund før jeg turte å skrive noe.

1. trimestersiden er jo strengt talt for folk fra uke 4 til 12, siden man ikke vet at man er gravid før før - så der er jo alle i samme situasjon... mens dette forumet er veldig åpent.

Skrevet

Hehe, første svangerskap gikk det såååååååå tregt!!!!

Husker jeg og var mye på 3 tri og kikket på fødselshistoriene.

Men denne gangen har jeg ikke så mye tid til å være her, er traelt opptatt med jobb og en ettåring, så denne gangen er det "vips" så er jeg på 2 tri, og "vips" 3 tri....

:) Men kjente meg godt igjen fra sist....

Skrevet

sant!

det er stooor forskjell på å være 13 uker på vei, og 28!

(går ikke 2. trimester til uke 28?)

det er jo i dette trimesteret at "ting skjer", i løpet av denne tiden at man blir "ordentlig gravid"

Skrevet

god ide for deg å bruke Terminklubbene! da er man i et forum med de som har termin samme måned,

2. trimester spenner veldig vidt, man kan jo nesten ikke sammenligne en som er i begynnelsen av 2.tri og i slutten av det

ellers er det jo ørten andre formum hvis du begynner å bli lei

Skrevet

godt å høre at det er flere som er enig.. finnes det noen andre internettsteder med samme konsept som bim? har vært noe på babyverden.no, men bare for å lese "uke for uke".

Vi skulle nesten ha "søkt" om å lage ett nytt forum! ;0)

Skrevet

enig.

er 27 uker nå (så snart 3.trim!) og begynner å bli litt lei om tråder som handler om å kunne kjenne livmoren, eller telle ned ukene til orninær UL, meeeen jeg synes det iallefall var kjekkt å få svar om forskjellige ting når jeg var 13-14-15 uker osv, av jenter som hadde vært der for litt siden!

så vi som er i slutten av 2.trimester får være flink å svare "nybegynnerene" =)

sikkert mye rart vi lurer på også når vi bikker over i 3.trim, som de som er der på slutten har lest om hundrede ganger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...