lego Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hva synes dere om kvaliteten på sabeltann lekene? Jeg synes kvaliteten er elendig på disse lekene, både figurene og sverdene. Mini fikk alle figurene til jul i fjor, og nå, ikke ett år senere engang, så er så og si alle ødelagte på en eller annen måte... Han ønsker seg veldig skuta til jul nå, men jeg er så i tvil om vi skal kjøpe den eller ikke. Den er jo DYR og kvaliteten så dårlig, men han ønsker seg den veldig da... :s Men kjøper vi skuta så må vi nok kjøpe de fleste figurene igjen og... Har vi vært veldig uheldige med figurene, eller???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Ja da tror jeg du har vært uheldig eller har en litt tøff Mini. Her fikk Knerten en haug med figurer til 2 års dagen, det er snart et år siden og de er like hele. Sverd, flagg og muskedunder er arvet av Storebror, så de har foreløpig overlevd i 4 år og to gutter:-) Knerten fikk "den sorte dame" (skuta) i sommer og har lekt med den hver dag siden. Men bortsett fra at halen på tigeren (gallionsfiguren på skuta) måtte limes på etter litt røff behandling, så er det som da vi fikk den. Men det er vår erfaring da, guttene her i huset er IKKE over snittet forsiktig med lekene sine:-)
ApriIbaby Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg er helt enig i det med figurene. Her og er de fleste ødelagt. Hår er borte og masse biter/farge er borte. de ser ikke ut, men Lille ser ikke ut til å bry seg...
lego Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Sverdene vet jeg har har vært tøff med i leken, men figurene har han ikke vært veldig uforsiktig med. ikke i forhold til hvordan gutter kan leke liksom... Flere med erfaringer?
lego Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Det er problemet her, mini synes det er skikkelig trist når noe blir ødelagt på de. Om de mister litt hår så er ikke det det værste, men flere har mistet hodet, eller en hånd, sabeltann har mistet hatten... Blir ikke helt det samme med en hodeløs Langemann på ny skute... :s
Silje`mor Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg er kjempe fornøyd med skuta, har hatt den i tre år. De andre ks-lekene har også vært bra. Men vi er på tredje sverdet:) Blir lekt hardt med! Det som er ekstra flott med skuta er at "slitedeler" kan byttes ut, lekebutikken kan bestille sett helt gratis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå