Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Finner ikke gulpekluter noe sted! Har dere noen tips?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Kannjo kjøpe brettebleier på jysk. eller flanelsbrettebleier fra sparkjøp, eller gas kluter fra sparkjøp Billig og bra.
kismet Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Forrige gang jeg fikk baby kjøpte jeg pakker med brette bleier på spar kjøp (ikke gas, men bomull), der er de store og utrolig greie ikke dyrt heller. Har tenkt til å hamstre til det inn til denne babyen også. Anbefales, ikke noe særlig med små gulpe kluter..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg fikk anbefalt flanellskluter sist, noe jeg ikke synes virka i det hele tatt. De sugde jo ikke opp melken eller gulpet, ble bare klin. Men brukte de under hodet i sengen og vognen, eller for å myke opp ting. Pakken med gas bleier jeg fikk av svigermor fra Spar Kjøp som hun bruker til oppvask duk er super gode. Ellers har noen matbutikker lignende, Landlord og Rema har noen som heter Babykluter hvertfall.
to_tette? Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 kjøp gas kluter, de suger opp best, ellers ligger det bare og "flyter" på overflaten av kluten, mye bedre enn f.eks sånne bleie-kluter
Mia29 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Du får kjøpt det på Baby-shop og Barnas hus også. Men de er sikkert dyrere enn de du får i dagligvareforretningene.
Mayken Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Jeg brukte gasskluter fra Sparkjøp sist. Skal ut å kjøpe inn det til spiren denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå