.:(HerQ):. Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg er i uke 27 og lekker en del fra brystene, men idag var det jaggumeg en liten blodflekk i hvert ammeinnlegg. Hva kan dette komme av? Er det noe betennelse på gang eller? Jeg har ingen smerter, de er bare litt ømme som vanlig.. Er det noen som har vært borti det samme, og bør jeg ta kontakt med lege?? Det var litt skummelt syns jeg! Setter pris på svar:)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Du bør kontakte lege, det er sikkert ingenting, men når min farmor blødde fra brystet var det kreft.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 det er nok ikke så drastisk som kreft men at det er noe hormonelt tviler jeg ikke på. det er MASSE blodårer i brystene under graviditeten og ammeperioden, og som kjent så er de tynne og sprekker lett de små blodkarene. derfor ofte blod i urin, lett neseblod o.l i svangerskapet. så fullt mulig at noe liknende kan skje i brystene?? kan være kulda som gjør det f.eks? jeg aner ikke, men tror ikke det er noe farlig. er nok en gravid hormon ting. men ta en telefon til føden og spør : de svarer på sånne spm
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 kan være veldig fettans melk:)hadde jeg fra begynnelsen og trodde det var blod at ikke babyen kunne drikke det,men neida.det var veldig fettans melk:)forsvant når det kom i gang og jenta mi ble skikkelig god og rund det amme året.men kontakt lege i tilfelle du,men tror ikke det er noe galt.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Nei det er nok sikkert ikke kreft. Men enkelte ting bør kjekkes ut av lege, å ikke bare bli tatt en tlf til føden. Å blod eller det man minstenker er blod fra brystet er en av de tingene man bør la en lege se på for å helt sikkert utelukke at det er noe alvorlig, for man kan ikke vite det over en tlf altså.
.:(HerQ):. Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 takker for svar, alle;) Ringer og sjekker opp jeg, best å være på sikre siden! Men det har ikke kommet noe mer, så tviler vel på at det er noe veldig galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå