Gå til innhold

Kan jeg få hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal klare dette lenger!

Jeg og barnfar for vår 3 barn bor ikke sammen lenger.Han er totalt tiltaksløs!Jeg er på randen til å klikke!

Det er utrolig vanskelig å være alene...at at han har vert så flink å hjelpe til da vi var sammen men dette tar kaka.Vi klarar ikke å samarbeide og han virker lite villig til å jobbe for at barna skal ha det bra hos han.Jeg vil gjøre alt for at vi skal kunne kommunisere på en normal måte for barnas beste men han vil ikke.Han vil ikke være med til familievernkontoret pga han mener at jeg bare vil sitte å snakke om hvor dårlig far han er.Ja og nei.....jeg vil snakke om alt!Alt fra hva som gikk galt i forholdet vårt og hva som gjør at vi ikke forstår hverandre osv

Jeg blir motarbeidet med abselutt alt!

Har sagt som det er at:jeg er ikke interesert i hvem det er sin feil.Vil bare fikse det!Kan ikke ha det slik 18år fremover!Kommer til å ødelegge begge sitt liv og ikke minst barnas.

Hva skal jeg gjøre?Kan jeg få hjelp?Helt ærlig så tror jeg han er syk!

Han sitter foran pcen sin å spiller hele døgne utenom når han sover.Han glemmer ting vi har avtalt og ting som er blitt sagt.Han er veldig egoistisk og skremmende lat.

Prøver å hjelpe han men alt ender i at jeg blir fustrert og forbanna!

Men som sagt er jeg på randen til å klikke......barna driver meg til vanvidd til tider og jeg føler jeg har mer ansvar enn jeg klarer for tiden.

Føler at vårt dårlige samarbeid går ut over barna.Jeg orker ikke mer!

I går ble vi enige om at han skulle følge jenta på 3 til legen.Han skulle ha henne til kvelden men mens jeg endelig fikk babyen i søvn og sjansen til å hvile med han ringer det på døra flere ganger å vekket lillegutt.Hun vil hjem sa han bare.Han gjør ingenting for å vinne henne.

Jeg sa på skype nå nett at dett ikke funker å at han må gjøre noe for å få henne til å ville være der.Da begynte han igjen med det at han har dårlig råd osv......eneste han kunne lokke henne med var snop men det hadde han ikke råd til.Jeg har sagt tusen ganger at han ikke abselutt må kjøpe henne men finne på ting.Han får liksom ingenting inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...