Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vi har veldig lyst å kalle opp igjen jenta var etter bror til sambo som het Steinar. Jeg er veldig glad i litt spesielle navn som Leona, Alicia, Leah osv... Hvis vi skal kalle opp igjen etter ham må de vel bli noe på s kanskje? De navnene jeg får ut asv Steinar er Tina, Stina,Ina, Tine osv.. Noen som har forslag til hvavi kan gjøre da jeg vil ha ett litt mer spesielt navn?
snuppa86 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 sanna...hvet ikke hvor sjeldent det er, men synes det er litt fint =) gå inn på navneguiden og finn navn på s der. er mye fint, selv om en kan lese seg litt blind, hehe.
Mayken Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hmmm... hva med Siren Det er 993 kvinner som har Siren som første fornavn. Det er 733 kvinner som har Siren som eneste fornavn Sanne Det er 523 kvinner som har Sanne som første fornavn. Det er 366 kvinner som har Sanne som eneste fornavn Sine Det er 152 kvinner som har Sine som første fornavn. Det er 105 kvinner som har Sine som eneste fornavn. Kommer ikke på flere i farten. Synes selv at Ina er fint jeg da, har ei lita snuppe selv some heter det.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Sine var veldig søtt! Søster hete Stine, alle i slekta heter egentlig noe på s, så kanskje jeg bare skal følge tradisjonen
Snikskytteren er storebror! Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Når jeg tenker på å kalle opp et barn etter noen tenker jeg liksom å bruke samme navn jeg da, og evt sette på et navn til... altså dobbelt navn. Så for meg blir det veeldig rart å kalle opp ei jente etter en gutt....
Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 jeg ser den, men nå har det seg sånn at vi venter jente, og vil kalle opp igjen etter hans bror som døde i fjor.
Herkules Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Det skjønner jeg godt dere vil, mange som oppkaller på tvers av kjønn og med navn på samme bokstav. Pappa har et navn på samme bokstav som sin farfar. Var jo noen fine forslag over her da tenkte på å foreslå navneguiden jeg også var jo noen fine forslag over da.
(Oktober) Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Stine og Sine er jo nesten det samme navnet...?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Hva med steINAr. Altså Ina Kort og fint og kan settes sammen med f.eks Leona, Alicia osv. Ina Leona, fint det vel
Gjest Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Ina Leona var egentlig litt søtt Hadde egentlig tenkt å ha ett navn, da det kan bli mange med to etternavn i tilegg. Synes også Alicia er forferdelig fint, så det blir nok ei løsning til slutt! takk til dere som gadd å svare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå