Gå til innhold

For tidlig å teste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er for tidleg til å teste når det er rundt 5-6 dagar igjen til IKM? Føler eg har ein del symptom, men kan hende det berre er innbilning sidan eg so gjerne vil ha ein positiv test? Dersom det er for tidleg til symptom liksom? :o

Off, er so spent!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sier vel at man først kan teste positivt 4 dager før IKM, og da må man teste i morgenurin, men har hørt og flere som har klart å teste positivt før det.

Skrevet

Mogleg eg berre må bite i det sure eplet og vente då. Men dersom eg skulle vere gravid, ville det ikkje vise på testen då uansett? Er litt grøn på dette!

Skrevet

Ikke med en gang. En G-test reagerer på HCG hormonet som man utskiller når man er gravid. Dette hormonet utskilles først når egget har festet seg, og men må ha en vis mengde av det før en test vil slå ut, og det tar noen dager

Skrevet

Eg skjønar! Takk skal du ha!

Har hatt ein del "vondt i magen" (nedre del av magen og der over livmora og på sidene) no, kan det vere at egget festar seg? Har lest litt om det, men skjønar ikkje so mykje... Off so eg spør!

Skrevet

Skjønner deg godt. Har tenkt sånn jeg også. Hatt en del murringer, og i går var i ekstremt dårlig humør, sur og lei meg om hverandre. Så jeg er ganske sikker på at jeg snart får mensen. Men jeg har kjent etter symptomer helt siden eggløsning... hehe.. Vet ikke om man kan kjenne at egget fester seg, det er jo ganske lite, så tror nok det skal litt til.

Når det gjelder testing. Det er sikkert veldig individuelt hvor fort man får tilstrekkelig mengde hcg til at man kan teste. Vet at cb testene kun er rundt 50 % sikre når man tetser 4 dager før ikm, så det er sikkert lurt og vente litt. Selvom ventinga kan ta knekken på en stakkar:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...