Gå til innhold

Herregud,det står helt stille!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å slanker meg,og har gått 7 kg siden september,men nå har det stått stille i 4 uker,er det vanlig?så lenge?Spiser det samme,og trener 6 dager i uken,varierer mellom styrke og kondisjon.noen tips?Har 7 kg igjen,og mister helt motivasjonen,når det bare står stille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry,trodde jeg var på slankesiden!!Skulle lagt det inn der!men bare kom med råd her og!!!he,he

Skrevet

kan det være at muskler veier mer en fett som gjør at du ikke går ned?

Skrevet

Tipper det er riktig som mortilgunnar sier, muskler veier mer enn fett.

Når man skal slanke seg er det lurt å måle med målebånd på strategiske punkter, så ser man om man krymper i størrelse....ikke alltid kiloer som er viktigst.

Skrevet

Så bør du og se på kosten din, hvis du trener hardt og ikke får i deg nok mat, proteiner osv så vil jo forbrenningen stupe nedover.

Evt andre endrede forhold i kosten..

Skrevet

- et lite innspill bare; jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at muskler veier mer enn fett? Ett kilo fett veier da akkurat det samme som ett kilo muskler :P

Skrevet

ja, men man trenger mindre masse i muskler for å få 1 kg muskler og mer masse fett for å få 1 kg fett. så derfor kan man fint ha blitt mindre uten å ha gått ned fordi man har erstattet fettet med muskler

Skrevet

Helt riktig, MintCondition *høygravid*! Er så mange som går og tror det der. Grethe Roede-kurslederen min gjorde meg oppmerksom på det der en gang.

Til HI:

Dersom du spiser for lite, vil kroppen tviholde på fettet. Har du regnet ut hvor mye kalorier du skal ha i forhold til hvor mye du er i aktivitet?

Skrevet

Jepp, det er akkurat som den der gåten som alle barn elsker å fortelle: hva er tyngst, 1 kg fjær eller 1 kg bly.

Skrevet

Haha, godt å se det er folk som er enige med meg! Jeg får så spunk av det utsagnet, men har ikke giddet å kommentere det her inne til folk før nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...