PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Driver å slanker meg,og har gått 7 kg siden september,men nå har det stått stille i 4 uker,er det vanlig?så lenge?Spiser det samme,og trener 6 dager i uken,varierer mellom styrke og kondisjon.noen tips?Har 7 kg igjen,og mister helt motivasjonen,når det bare står stille!
PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2008 sorry,trodde jeg var på slankesiden!!Skulle lagt det inn der!men bare kom med råd her og!!!he,he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 kan det være at muskler veier mer en fett som gjør at du ikke går ned?
dåsa06 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Tipper det er riktig som mortilgunnar sier, muskler veier mer enn fett. Når man skal slanke seg er det lurt å måle med målebånd på strategiske punkter, så ser man om man krymper i størrelse....ikke alltid kiloer som er viktigst.
Regnbuens barn™ . Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Så bør du og se på kosten din, hvis du trener hardt og ikke får i deg nok mat, proteiner osv så vil jo forbrenningen stupe nedover. Evt andre endrede forhold i kosten..
MintCondition Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 - et lite innspill bare; jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at muskler veier mer enn fett? Ett kilo fett veier da akkurat det samme som ett kilo muskler
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 ja, men man trenger mindre masse i muskler for å få 1 kg muskler og mer masse fett for å få 1 kg fett. så derfor kan man fint ha blitt mindre uten å ha gått ned fordi man har erstattet fettet med muskler
tertilus Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Helt riktig, MintCondition *høygravid*! Er så mange som går og tror det der. Grethe Roede-kurslederen min gjorde meg oppmerksom på det der en gang. Til HI: Dersom du spiser for lite, vil kroppen tviholde på fettet. Har du regnet ut hvor mye kalorier du skal ha i forhold til hvor mye du er i aktivitet?
Dirgni1 Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Jepp, det er akkurat som den der gåten som alle barn elsker å fortelle: hva er tyngst, 1 kg fjær eller 1 kg bly.
Mrs. X Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 http://starshapeblog.blogspot.com/2008/03/muskler-veier-mer-enn-fett-har-du.html Omfanget minker, selv om vekten står stille når fett omdannes til muskler.
MintCondition Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Haha, godt å se det er folk som er enige med meg! Jeg får så spunk av det utsagnet, men har ikke giddet å kommentere det her inne til folk før nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå