Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vi har gått ut sammen i en måned nå, og hittil har det gått kjempebra og han virket kjeempe intressert forrige uke, ville treffe meg hele tiden osv.. Så plutselig nå i helgen, virker det som han har ungått meg litt!! Og jeg liker ham kjempegodt, så kanskje jeg har virket litt masete på ham i helgen ( egentlig ikke, ,men kanskje litt..) så nå idag skulle vi treffes men han sa han følte seg ikke helt i form og skulle bare hjem og legge seg nå, så sa jeg at jeg kunne ikke uansett pga måtte jobbe, men jeg kunne godt komme forbi med suppe eller noe om han ikke følte seg bedre (litt flørtete kanskje..) og det eneste svar jeg fikk nå var.. La oss se hvordan jeg føler meg imorgen, så kanskje vi kan ordne noe kyss.. Huff hva gjør jeg for å vinne intresse tilbake ?? liker ham virkelig.. vi hadde de planene nå framover..! eller skal jeg bare la ham "gå"
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Det kan jo faktisk hende han er syk da... Du virker litt passe klengete, om det er så bær du kanskje roe det ned litt. Mannfolk har en tendens til å rømme landet når man blir for klengete. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå