Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vurderer å kjøpe det som ekstra sete. Vi har HTS izi combi i bilen vår, men trenger et som ikke er så omfangsrikt til å ha i besteforeldrenes bil, på reise etc. Minsten er 9 kg og snart 11 mnd.
BettyBoob Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 jeg har det som ekstrasete - helt greit det!
Mamma med to søte små Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hadde heller vurert britax multi-tec (novembertilbud på reflex) eller Brio Zento, bedre sidebeskyttelse på de to.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Er det så "hendig" som det ser ut til, eller stort og tungt ? HTS setet veier jo ett tonn, slitsomt å dra det med på reiser....
Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Problemet er at vi snakker om en helt annen prisklasse.... Jeg betaler selvfølgelig for sikkerheten til ungene, men vi har akkurat kjøpt et HTS sete til 3800 kr. Har ikke råd til noe dyrt sete da. Har fått tilbud om et pent brukt Britax TWE til 700 kr av en jeg kjenner.
Mamma med to søte små Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Ok da skjønner jeg. Trodde du skulle kjøpe nytt, å da er et ikke så stor prisforskjell. TWE er veldig enkelt å montere å ikke veier det så mye heller. Så lenge du vet at det ikke har vært i noe kollisjon, hadde jeg gått for det.
Intimnissefar Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Two Way elite er et OK sete, med har ikke så bra nakkebeskyttelse/sidebeskyttelse. Multitech er bra og varer lenge. Både forover og bakover og enkel å montere. Lykke til
Intimnissefar Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 ja jeg brukte jo en halvtime på å trykke ned svaret mitt.. hehe men om jeg kunne få kjøpt two way pent brukt for 700,- så ville jeg absolutt gjort det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå