lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 som ser ut som slike bade/surfebrett med håndtak til å holde seg fast i Sjønner dere hva jeg mener? Lurer på å kjøpe det til ungene til jul, men er usikker på om lillemor på 3 år er for liten ennå. Får man veldig stor fart? er det vanskelig å styre? Hvor gamle er deres unger og mestrer de det?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Min gutt på 6 år har det. Han fikk det i vår da han var 5.5 år. Han var da gammel nok. Men har hatt sine fall på det. Får en veldig stor fart og får ikke ha det uten oppsyn og uten at vi sier hvilke bakker evnt hvor høyt opp i bakker han kan gå. Lillesøstera hans på 4 år, da 3.5 år lånte det av og til. Hun klarte ikke stor fart, ble fort redd og måtte ha veldig mye hjelp. Er jo stor forskjell fra barn til barn. Eldste min har alltid elsket fart og spenning og får ikke panikk ved høy fart og blir ikke redd om han slår seg litt. Lillesøstera ikke sånn.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Da tror jeg kanskje det er noe vi kan kjøpe evt ønske til 8 åringen. Lillemor må nok vente til neste år med å få. Får se om hun kan låne brorens, og da se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå