Gå til innhold

hva skjer om man er syk på privatisteksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har feber og hele hodet verker, spesielt ørene, det kjennes ut som de skal sprenge.

småen hadde det samme tror jeg og han var syk i 1 uke.

så om jeg ikke blir bedre til onsdag, kan man få tatt det på nytt igjen? eller må jeg uansett vente til sommeren?

det er vidregående skole nivå, type samfunnsfag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ta opp historie i vår, men så kom han 6 uker før termin og jeg fikk legeerklæring fra fastlegen min. Fikk tilbud om å ta den på nytt nå på høsten istedet. Det kan hende skolen har en ordning med dette, du kan jo høre med de? Det vanlige er vel eksamen både på vår og høst, men det kan hende de har noen ekstra dager hvis noen ikke kan komme den dagen pga sykdom? Men det er nok litt viktig at du får en erklæring av legen din også.

Skrevet

ja legeerklæring er ikke noe problem å få. å ta det til våren igjen gir meg en sjangse mindre en det som var planen.. hehe.. men men sååå uflaks jeg har hatt

Skrevet

Men hør med de, det kan hende jeg fikk utsatt så lenge pga vi var på sykehuset i noen uker.

Skrevet

ja jeg skal høre med de! tusen takk :-)

Skrevet

Ville utvilsomt bitt tenna sammen og tatt eksamen nå såfremt man ikke er elendig - mildt sagt kjedelig å vente til høsten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...