Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Snart høygravid, lagt på meg så det holder (på tross av jevnlig mosjon og bevisst kosthold). Tung til beins nå gitt. Vondt her og der osv. Mao veldig gravid. Jeg er bekymret fordi snart sitter jeg på baken hele dagen fordi alt er blitt så utrolig tungt pga svangerskapet (sykmeldt ut sv.sk.). Andre som ufrivillig er blitt mega sofabønder her? Tør snart ikke tenke på hvor skadelig det må være for helsa å sitte på ræva dag etter dag og ese ut... Hjeeeelp!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Snufs, er det ingen som har noe å si? Vet ikke hva som er verst, at ingen gidder å kommentere eller at noen slenger dritt... Er jeg virkelig den eneste som er redd for å gro fast i sofaen pga svangerskapsplager og redd for at det går på helsa løs å sitte på baken støtt? Får jo nesten angst for blodpropp så sedativ liv jeg har fått... Noen som har tips? (og type: ta deg sammen og kom deg ut er lett å si for de som ikke er stuck pga sv.sk.plager...).
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ho-ho, "sedativ liv", den var drøy". Skulle stå sedat selvsagt! Mangler bare at jeg putta sedativer innpå også - da hadde det vært kroken på døra gitt, he-he. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå