Gå til innhold

Tromsømammasss 24 nov!


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Heia, æ lurte bare på om det va nån flere som e her inne å sjekka litt no.. For den nye sia e jo blitt helt tullerusk! Håpa virkelig den kommer i orden, for æ likte den så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skulle gå inn her og opprette tråd no tenkte æ :) Lurt tenkt Annette! Å, like også det nye forumet så kjempegodt, så synd at det e nede! Sendte melding te Elise no for å høre om det e nåkka ho kan gjøre, men e jo sikkert ikke det.... :( E så irriterende at æ ikke får te å skriv innlegg der!

 

Vi får skrive her da enn så lenge, savne virkelig skravlinga våres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, Annette, du åpnet ny tråd her. Syns nok det er lettere å komme inn her på denne siden, når jeg først har tilgang. Har selv ikke klart å bli med på den nye siden - bare tull med innlogging etc.. Så jeg er overhodet ikke oppdatert på noen ting, men livet går nå bra for det. Hvordan har du det? Lenge siden jeg så deg.

Vi har det bra, og trives med vinteren. En fin tid vi går i møte, nå når det er mørk ute og snø. Det må være enda mer romantisk hos dere der ute. Blir det noe hjemmetreff forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende det her da...

Det sto jo info på toppen av siden om at de skulle oppdatere/vedlikeholde ett eller annet og at siden ville være nede noen timer... men dette sto det jo på fredagen! Så noen har ikke gått helt etter planen vil jeg tro =( Får håpe det kommer i orden snart ja! For jeg begynte å virleig trives i nyforumet!

 

Her har vi hatt ei laang helg... Lørdagen var jo bra, alle i fin form og vi trodde syka var over for denne gang. Men neeida. En time etter at jeg sovna på lørdags kvelden våknet jeg KVALM!!!!!! Og resten av natta gikk med til å henge over do.. Så kommer ei morra frisk og våken Alva ut fra soverommet klokken 6! Så da var det bare å parkere hele familien på sofaen med disneychannal,og telle timer til sambo skulle komme hjem fra julebordweekend... eh.. jo klokken 5 på ettermiddagen. Det var en laaang søndag det =S

Men det ble nå heldigvis bare med den natta og litt på morran, så NÅ satser vi på at alle er friske og fitt for fight ;-)

 

Trøtt nå... natta *gjesp*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Så smart med eget forum. Eg og sambo har det utrolig artig å følge med. Det gjør perm.tiden så mye mer spennende. Så gøy dokker!!! Tenkte bare måtte skrive det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det visst kjedelig i din egen permisjon som gidder å lese hva andre, helt ukjente mennesker for deg, skravler om :-D Hyggelig vi kan underholde det kjedelige livet til deg og din samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...