*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Sånne med puffet ris i:)
Pappalille Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Ca. 30 stykker 200 gram Mørk sjokolade Puffet ris Evn. muffinsformer i papir Hakk sjokoladen grovt, og smelt den over vannbad, gjerne med aluminiumsfolie over bollen. Når alt er smeltet rører du sjokoladen glatt og fyller på med puffet ris til blandingen er mettet. Sett så oppi muffinsformer, ca. en spiseskje i hver, eller bare lag topper på bakepapir. Avkjøl, og oppbevar i tett boks.
lykkelig78 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Disse har jeg lagd. Veldig lette og lage og kjempe gode! http://www.mills.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=684
bomsa Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg liker best de med eggedosis i...:-) Oppskriften står på delfiafett pakken, jeg tar det på "øyemål". Det som er i er: kokesjokolade (går godt med melkesjokolade og) delfiafett kaffe egg sukker (noen bruker melis, det liker ikke jeg) puffet ris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå