Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ikke på meg hvertfall... *sukk* - 5 dager i dag og rimelig lei! Har prøvd det meste av kjerringråd, jeg som aldri skulle gjøre det... haha... Blir man desperat nok så prøver man det meste;) *Har hatt sex hver dag siste uken, på dagtid og på kveldstid. Med beina høyt, har ligget i timesvis etterpå... har fått orgasme... ikke en kynner en gang etterpå! *Har helt mengder tabasco på det meste de siste dagene - eneste virkning er at nesa renner... *Har spist bringebærkapsler i 1 mnd. * Gått tur hver dag... løpt i de trappene jeg har kunnet... hoppet rundt på stuegulvet (gal jeg? neida...) * Spist masse fersk ananas, og blitt jævli sår på tunga... Hm... er det mer jeg har prøvd? Husker ikke... Men jenta ligger fortsatt å koser seg inni magen hun... Nå skal jeg prøve varme kluter på brystene i 20 min. - blir det ikke fødsel i dag da - etter en hel ananas, hopping på stuegulvet, sex og en halv flaske tabasco - da avlyser jeg hele greia og finner på noe annet! Nå gidder jeg ikke mer!
Meluni Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei, hei... Forstår virkelig hvordan du har d... Hadde termin 20. Har også prøvd ulike kjerringråd uten virkning:) Har ikke noe murring eller kynnere (iallefall ikke noe som eg merker) Vært 5 ganger på modningsakupunktur... uten resultat.. Sjekket modningen flere ganger siste uken, men ingen framskritt.. Begynner å lure på om eg har en livmor som ikkje kan trekke seg sammen hehe... til og med fått klyster av føden.. men ingen virkning.. hmm... Kjenner eg har lyst til å avlyse eg og.. hehe.. begynner liskom å tvile på at noe kommer til å skje noen gang..
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Godt å sjå at me er fleire. Kjenner meg som eit brød her eg går og gneg på ananas, kanel og masserer brystvorter, et bringebærkapslar og tek modningsakup. Ååååååååå! Kom ut då!!! Det morsomaste av alt er jo å få hundre meldingar på mobilen der babyen min blir etterlyst... mens eg joggar trapper.....ææææææ!!!! I dag sluttar mannen tidleg på jobb for å kome heim og halde meg med selskap. Snill mann, får masse sur guffe frå meg for tida... Heilt utruleg at han gitt ha sex med meg. No gjer eg som deg, Ina25 etc..., 20 min med varme kluter så får det vere nok! Eg hadde også termin den 20...
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Amen! Har prøvd alt jeg også. Fungerer ikke på disse vinter barna tror jeg:p Kjempe lei er jeg. Fått beskjed av legen om å bare slappe av å ikke tenke på fødsel osv. Da kommer han nok av seg selv. Men hvordan skal man klare det når man er på overtid? Eneste som står i huet på meg er å få møte babyen min! ;D hehe. Gubben får gjennomgå en del syting han også. Men lykke til alle dere andre også! ^^,
Vinden blåser Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 testet ut kanel??? hvis du har det så tror jeg nesten du bare må slå deg til ro med at ungen kjem når h*n kjem.. ikke så veldig mye du kan gjøre verken fra eller til med.. men sex skal funke og vil isåfall kun funke dersom kroppen din i utgangspunktet er klar for fødsel... gikk ti dager over med nr èn.. fem dager med nr to..så skjønner desperasjonen... men prøv å slapp av og spar opp kreftene..det er vanskelig,men du må bare prøve... det er ikke mange dagene uansett så er ungen der og livet ditt er endret for alltid... :-)
Miniogmy Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 hihi.. godt det er fler av oss!har ikke prøvd ananas ,hehe! skal det funke? noen som har prøvd å drikke bitter lemon? hvis vi drikker det, med en dæsj ananasjuice og kanel, da MÅ de jo komme? enten det, eller vi får en fin klystereffekt? hehe!
Meluni Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 ja sex skal visst være d beste.. en venninne som fikk modningstabeletter etter vannet hadde gått ble fortalt at sæden inneholdt et stoff som de også brukte i disse tablettene... hmmm.. vi kan bare håpe:) ja d er nok lurt å prøve å ha litt tålmodighet.. de kommer når de e klar... trodde ikkje eg skulle bli så stresset av å gå over termin som eg faktisk har... hehe...e litt redd for at babyen skal bli så stor før den kommer:)
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Ha ha jeg ler meg ihjel...Kjenner meg helt igjen HI...Er nå 7 dager på overtid, og har prøvd alt av kjerringråd uten hell...Var også iferd med å skrinlegge hele babyprosjektet, og prøve igjen til sommern...(begynnte til og med å pakke tilbake i skuffen fra toalettmappen som har vært klar noen dager nå... Men nå ser det ut som det skjer noe...Var ho jm i dag, og ble strippet for 2 gang, og endelig ser det ut som om noe er på gang. Har nå smertefulle kynnere/rier (vet ikke helt om jeg kan kalle det rier ennå...) hver 7-8 min..Så jeg håper dette tar seg opp nå.. Har hatt mye maserier sist uken, så jeg våger ikke helt å tro at det endelig skal skje, men håper...
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2008 Er hvertfall godt å vite at jeg ikke er alene om å være gal... Hehe... Har alltid tenkt at folk som holder på med sånne ting må det ha rabla for, mulig det har det også - men er utrolig hva man er villig til å prøve;) Modningsakkupunktur har jeg ikke forsøkt, men er det noen vits i å gjøre det NÅ liksom? Er vel for sent? Har ikke fått prøvd varme kluter enda, har vært ute å gått en tur og løpt litt i trapper istedenfor:) Så blir det vel varme kluter til kvelden... Meldinger får jeg nesten ikke lenger. Har sendt superkvasse meldinger til alle som maste om at de får beskjed når det skjer noe, og før det hører de ikke mer fra meg - og det har faktisk gått inn hos de fleste - verdt å prøve for de som sliter med masing.... jeg bare orket ikke mer:)
Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Snåleste jeg har hørt!! Ananas??? Tabasco??? Hahahaaaa.... Fatter ikke at det skal gjøre noe fra eller til
Gjest Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Jeg fødte etter: * Søndag 14.September - stablet 3000 stoler sammen med 10 andre * Sex hver dag,pluss en varm dusj etterpå * Mandag 15.September - mamma lagde Fårikål( fikk rier 2 timer etterpå). * Tirsdag 16.September kl.09.30 gikk vi tur rundt sykehuset pga 3 cm åpning. * Tirsdag 16.September kl.18.30 var jenta ute. Jeg prøvde ikke noe triks å tok ting som det kom. Men tror selv at Fårikål gav den lille så mye energi at hun var så aktiv om dagen. Jeg sov også hele natta å var helt utkvilt. En annen ting jeg la merke til var at mandag var jeg så aktiv å jeg ryddet å klærne, vaske klær å lage klart ting til den lille. Jeg pakket opp sengesettet å la klart hånddukene. Jeg tror det var kroppen sin måte å si ifra på.
gravidpånytt Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Hehe..jeg kjenner meg igjen her! 5 dager på overtid nå. Og nå gir jeg opp. Sex skal jo være bra pga modningshormon i mannens sæd. Men sex nå om dagen er jo helt komisk. Med en baby som presser nedover, og oppover, og bortover, med halsbrann, bekkenplager og urolige ben. Romantisk?
Bevind *har født*:) Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Det skal funke med et glass vann me masse kanel i, virket på både meg og en venninne:) Ta et vanlig melkeglass med kaldrt vann og ha MASSE kanel oppi.. Det ser ikke ut som at det blander seg i det hele tatt,men drikk det uansett!! Lykke til:=)
enda en Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Haha, må bare le, for dette hørtes kjent ut! =) Nå er ikke jeg der riktig enda denne gangen, er bare 28 uker, men når jeg skulle ha nr.2 ble alle disse kjerringrådene prøvd ut...hver dag i nesten 3 uker! (begynte å vente utålmodig allerede uka før termin...det gjør jeg aldri mer!) Sexen foregikk tilslutt nesten etter prøverørsmetoden; gubben fikk beskjed om å "gjøre seg nesten ferdig" , for deretter stupe inni meg for å avlevere spermen... =) Ungen var så langt nede som overhodet mulig, jeg hadde 3 cm åpning og var fullgått av bekkenløsning. Når jeg omsider (på dag 10) ga opp og skrek meg til overtidsvurdering noen dager før avtalt, så startet fødselen spontant samme kveld. Da hadde jeg fått lovnad om igangsettelse på dag 12 hvis ingenting hendte "naturlig". For min del hjalp det visst å gi opp hele føde-prosjektet. Jeg så bare frem til mandagsmorgen og igangsettelse, var egentlig helt innstilt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå