gutt + knøtt i magen Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei! Eg er 20 år, i 4.pp. Eg har gått ei veka øve ikm, men har berre negative tester. Er dette vanlig, kva bør eg gjera?? Håpar på svar fort!!!
gutt + knøtt i magen Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2008 Glømte å nevna at eg har ein gutt frå før, og ikkje sleit med han. E veldi lei av å ikkje veta no!! Kortid bør eg gå til lege??
Sivalur Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Kan bare svare ut fra meg selv, og jeg har ofte gått både en og to uker over med mensen. (eller, mest en uke over da). Vil si at du nesten bare må vente og se, har du ikke fått mensen om et par uker og alle tester fortsatt er negative, så kan du kanskje dra til legen og be dem ta en blodprøve og sjekke for graviditet. I utgangspunktet vil jeg kanskje tro at du ikke er gravid nå, og at mensen er forsinket. Men man kan jo håpe i det lengste.
gutt + knøtt i magen Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Tusen takk for svar. Eg vil nok fortsette å håpe, men du har sikkert rett.
Sivalur Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Du får komme med en oppdatering etterhvert.. om du fikk mensen eller positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå