Gå til innhold

Julekort,hvem sender dere til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo så mange dersom jeg skal sende til "alle".hvem prioriterer dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Venner og familie som jeg ikke har omgang med i det daglige, samt gamle venner og bekjente som jeg synes det er koselig å ha litt kontakt med.

Skrevet

Jeg sender til "alle"; alle tanter og onkler, besteforeldre, noen (ikke alle det er altfor mange, go mange har man ikke kontakt med heller) søskenbarn m/fam, gamle kolleger som man prater med en gang og to i året men liker å holde kontakten med, nære venner. Vi ender på ca 30 julekort i året.

Skrevet

Mine nære tanter og onkler, en gammel onkel av min mor som hele tiden spør om knotten og har altid sendt julekort til han, alle som får julegave, mine venner (uten gave) søskenbarn som jeg har god kontakt med.

Skrevet

Er litt kynisk jeg da, så jeg sender til de som sendte til meg i fjor av venner, samt til besteforeldre og oldeforeldre selv om de ikke sender julekort til oss. Men til venner, så blir det etterhvert kun til de som gidder å sende tilbake..

Skrevet

Vi sender til min og samboers familie(foreldre, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn), barnas fadrer, venner og bekjente vi har litt kontakt med. Blir ca 50 kort iår.

Skrevet

Vi skal sende til de som er i vår familie og våre venner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...