Gå til innhold

IKM 30 nov - flere?? skravle:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja,da er d ikke mange dagene igjen til TR... Tenk om den ikke dukker opp!??:)

lov å håpe selv om d garantert ikke er d,å da er jeg over i 16 pp... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

j har ikm den 29. tenkte j skulle vente å se før j tar en test denne gangen. har ingen tester liggende, så d kan hende j klarer d.

Skrevet

hvor tidlig har du testet tidligere??:)

har du barn fra før?:)

kommer fra?:)

alder?

ble litt mye d her:P

vi kan iallefall vente sammen_:)

har 6 gravi-tester liggende - men skal ikke teste . vet liksom TR kommer - som vanlig:S

Skrevet

Ja! jeg også!

spennende spennende!

Jeg har av en eller annen grunn ganske god feeling jeg. Aner ikke hvorfor. Har nemlig en litt sånn rar følelse, med masse murringer og er faktisk litt kvalm inimellom, og igår oppdaget jeg 3 kviser på ryggen (jeg har ALDRI kviser på ryggen!). MEN - samtidig - det kan HELT fint bare være innbilning fra min side, og at mine "symptomer" har helt andre årsaker.

Uansett. Blir spennende å se til helgen da, jenter!

Jeg har ikke noen tester. Må kanskje skaffe meg noen i løpet av uken. men er vel ikke noen vits å teste før dag 28, eller? kan man finne det ut før?

Skal forresten til gyn.undersøkelse imorgne. kanskje kanskje kanskje han kan se noe på UL hvis det er noe der inne? Alternativt kanskje han kan se at det IKKE er noe??? Hva tror dere??

Krysser fingrene for alle oss, jeg ;o)

Skrevet

er visst de testene som er veldig sensitive,kan oppdage hcg 4 dager før har jeg hørt?men vvet ikke helt jeg:)teste på dagen ja,å er ikke tr kommet på 4-5-6 dager,ta en ny test:)

er ikke så ekstrem te å teste da - for jeg kjenner som regel ikke noe... :S

håper du har spire på vei,å da må du holde meg oppdattert:)

hvor lenge har du vært prøver??:)

Skrevet

nei, jeg har helelr ikke tenkt å teste før søndag altså. Finner det jo tidsnok ut uansett.. ;o)

skal holde dere oppdatert uansett.. ;) Kanksje TR kommer allerede nå veldig snart, kanskje det bare er PMS jeg har....

Vi har prøvd aktivt siden sommerferien. Ble gravid på 2 pp, men det endte dessverre med exu. Så nå har jeg liksom begynt å telle på nytt jeg da. går liksom i surr, ellers. Har også en SA fra før, for halvannet år siden, men i mellomtiden har vi hatt prøvestopp helt frem til nå i sommer pga jobbskifte, bryllup osv. Uansett da - så har jeg blitt gravid to ganger, og begge gangene på 2 forsøk. Så forhåpentligvis kan jeg bli det igjen snart, og at det nå skal gå riktige veien....

hva med deg da wantababy? Har du prøvd lenge?

Skrevet

heisann, 30. her også.. vanligvis helt på klokken.. jeg har ett barn fra før 6,5 men ny mann nå. har seff testet allerede, men selvasgt negativt.. (eller dvs, fikk opp en grå skyggestrek på en babyornot-test.. men dette er en helt fargeløs strek, altså negativt) bestilt andre billigtester i stad, fordi jeg ble så ivrig når jeg fikk opp den skyggen at jeg svei av fem tester på to dager hehe.. fikk bare skyggen den ene gangen forresten.. så venter på de nye, får ikke sånne skygger med de fra lavpristester. Men har fått det en gang med den billige fra apoteket, husker ikke navnet.. (håper de er her før søndag da) Jeg har INGEN god følelse.. vet egentlig at jeg ikke er gravid. Kan like så godt skrive meg på lista over IKKE GRAVIDE. Jeg har kjempetroen på at man "vet" når man er det. jeg visste det sist. testet positivt fire dager da.

Skrevet

vi har prøvd i snart 1,5 år:S

så snart 16 pp,når TR kommer:S

exu - hva er d?kke så god peiling:p

håper spiren sitter hos deg snart,å dere andre også;)

Skrevet

har forresten aldri hatt SA... men tok en medisinsk abort for 5 år siden..

Skrevet

exu er graviditet utenfor livmoren, dvs spiren setter seg i egglederen. Måtte operere osv. Men slapp heldigvis å fjerne egglederen da. Mna kan jo risikere å fjerne både eggleder og eggstokk.

Vi får satse på at spiren sitter!!!

Akkurat nå er jeg litt pessimistisk. kanskje det bare er pms jeg føler. isåfall er den jo litt tidlig ute da. Det hadde jo vært passe annoying.. Men men. får se hva som skjer!

Skrevet

pessimistisk er d flere som er:S

vet at TR kommer som alltid , å neste EL i neste PP er jeg ikke hjemme en gang!årh!!

kjenner ikke noe jeg,bortsett fra at jeg har vondt i magen,må på verksted m bilen snart,å d er så glatt!!!:S heehee...

exu - hørtes skummelt ut:(

Skrevet

Ja, exu var litt skummelt.. Og det kjiper er jo at når man først har hatt det en gang, så øker sjansen litt for å få det igjen. Men får jo håpe det går bra neste gang da!

Kjipt med sånne måneder hvor det bare ikke går å prøve... har også hatt noen sånne - mannen min reiser hele tiden... Men kan jo kanskej hende du er heldig allerede denne måneden da... Eller hvorfor er du så sikker på at TR kommer liksom.. ? ;o)

Var hos gyn idag. Ble egentlig veldig beroliget, han sa at alt så veldig bra ut. (det var for å sjekke at alt var bra igjen etter exu). Masse egg og bra slimhinner osv. som visstnok er viktig da.. Han sa til og med at slimhinnene mine KUNNe tilsi at det er en befruktning der (!!!!) men det er jo absolutt ikke noe sikkert da! Kan også hende at det bare er rett før TR kommer på besøk.. Men tenker jo litt at han aldri ville sagt det hvis han ike hadde ment det.. Så har vel et bittelite håp da.... vi får nå se til helgen!

Skrevet

oi-oi:) d hørtes jo veldig ut som d er håp da:)

å bra d så 'fint' ut:p

hehe:)

nei,når man har prøvd i 1,5 år,så er d så rart hvis d plutselig skal ha klaffa:P men kan jo hende,selv om jeg er evig pessimist:P hehe..

noen symptomer idag da??:)

dårlig ennå i magen jeg.. hmm.. kanskje d var den sjokoladen jeg spiste i sta:P

Skrevet

Jeg ska ha tr på søndag eller mandag:) blir spennende:) e sykemeldt denne uken pga veldig kvalm.. Men det kan jo være ka som helst liksom.. Tror egentlig ikke at det har klaffet :o

Skrevet

hvis d ikke har klaffet nå,så gjør d nok snart det:) krysser fingrene for deg;)

håper du slipper å vente så lenge nå iallefall:D

Skrevet
:) jaa håper det:) hadde vært kjekt m ett til august barn;) har en jente som e født 1 august fra før:) men terminen var 3 sep, så vet ikke om det e noe stor fare for å få tidlig m neste mann og liksom:)
Skrevet

Nei det er jo ikke så lett.. men en eller annen gang må det jo klaffe da!!!!

Heier på oss!

Har fremdeles murringer i magen, og litt sånne stikk inimellom. Litt vanskelig å forklare.. Men definitivt noe som skjer der nede (men kan jo være pms, kan være tarmen (luft i magen) eller hva som helst annet også). Ellers ikke så veldig mye symptomer. jeg innbiller meg vel egentlig at det er altfor tidlig å kjenne noe da... Men nå er det jo ikke så lenge til jeg kan teste da. det blir jo utrolig spennende. Forrige gang jeg var gravid, og testet fordi tr ikke var kommet, var jeg helt bombesikker på at den skulle bli negativ, men så var den positiv. da ble jeg jo utrolig positivt overrasket. Nå er det heller sånn at jeg blir skuffet hvis den er negativ da... selv om jeg jo vet at det er stor mulighet for at det skjer..

ja ja . sukk. Bra man kan chatte litt på bim i mellomtiden... er jo noe som surrer og går i bakhodet hele tiden.. Ihvertfall på meg!

Skrevet

Ja det må jo det :) sist gang eg ble gravid gikk eg på pillen,og hadde bare sex en gang den mnd liksom.. Haha:) mens no når det ska være planlagt,da greier eg ikke å bli det :-P lykke til alle sammen:) håper det blir mange store fine mager her til sommeren:)

Skrevet

ja, jeg blir nesten litt irritert når jeg hører om alle de som bare blir gravide... helt uten å planlegge eller noeting. og jeg har jo gått på prevansjon i årevis også. kanskje det var helt bortkastet. hihihi.

NEI. det går joi kke an å tenke sånn da!!!! Må tenke positivt. Tenk så heldig man er hvis man bare blir gravid sånn helt uten videre!

Skrevet

Hehe.. Ja eg merker det selv no.. At eg nesten blir irritert på de som blir gravid helt uten videre,uten planlegging;) så har eg jaggu vært en av de selv :-P det eneste eg ønsker meg til jul e en positiv test... :)

Skrevet

du er ikke den eneste med kviser på ryggen :P

fikk først 3 kviser bak på høyre skulderblad helt øverst.

oxo nå hadde jeg det i går oxo bare på venstre side:P skal ha IKM den 30efte :P

Skrevet

Uff nå er jeg så lei av den pcen her. klikker ver gang jeg skal sende å sender når jeg ikke skal sende...

skal jaffal ha TR rundt 30efte/1ste.... hatt masse symptomer den siste uka,sånn som sliten hele tiden,tung i hodet,osv.

pluss har en del murringer som jeg ikke liker. asså følte på meg at jeg var gravid denna gangen :S drømt det lixom at noen sa til meg at nå måtte jeg sove godt å slappe av pgr jeg var gravid.... hadde igjen en el test som jeg tok for morro skyld å den viste svakt negativ. gravid?? ell ikke :S hmmmm men klarte jo seff ikke vente så tok en gravitest i dag. digital clearblue . der sto det: IKKE GRAVID

kjente jeg bare ble mere å mere lei meg innivendig.. men har lixom følelsen på at jeg er gravid pluss masse rare symptomer. skal skrive dem under her. men asså kan jeg vere gravid selvom gravi testen ble negativ ?? vet det er tidlig å teste..... er det normalt med murringer om man er gravid`? guuuuud er så speeent! :P:P

symptomene den siste ukå:

3 kviser på høye skulderblad. nå har jeg fått non på venstre

Murringer,svake smerter kiling nesten :S

rar i navlen. får vondt når bikja hopper rett oppå magen min.

tørt å fort fett hår :S:S

rare lepper. akk som et beleg som strammer pluss munnsår midt på overleppa. :S

og i går hadde jeg skikkeli stikkninger i slutten av rævsprekken oxo rundt.er detta halebenet tru ??

Rumling i magen selvom jeg ha spist.

røde nippler :S:S

hmmm jaaa oxo eter jeg myeeeee:p haha!!! skikkeli spise maskin

fort sulten lixom å da blir jeg sånn kvalm :S skikkeli merkeli..

er ikke jeg gravid nå så må jeg vere hypokonder asså!! *le*

er så lei av å prøve. haha!!!!.... non flere med disse dymptomene?

foresten glemte å si at mage rumlingen flytter på seg.. rumler ikke på samme sted ver gang. pluss nå har jeg stråle smerter som stråler ut til hoftene/korsryggen :( vil ikke ha TR!

noen som kan svare meg her ? blir gal snart av å prøve heheheh!:P

Skrevet

Lillemell - jeg aner faktisk ikke hva som er "sikre" tegn jeg... Men det virker som det er mange som har murringer i magen altså! Det har jeg også!! Det har ikke gitt seg ennå heller. Og så har jeg kommet på et nytt symptom da, forresten. Må tisse hele tiden!!

Jeg tror kanskje problemet er at man nok kan finne mange symptomer hvis man leter etter dem, men at de aller fleste sannsynligvis også kan forklares av andre årsaker. Dessverre. Skulle ønske man kunne sette alt inn i et skjema og vite alt med sikkerhet...... Men sånn er det jo ikke. grrrrrrrrr.

Hvor lenge har dere prøvd lillemell?

Skrevet

Lillemor 1exu 1pp

hei. jupp er vist mange med murringer osv. uff er så lei ventetiden.

synes virkeli spira kan sitte hos meg.... prøvd i 3 år med å bli gravid :S

;/ prøvd lenge dere??

Skrevet

åh det høres lenge ut!! Regner med du har vært til undersøkelser osv?

vi har prøvdt aktivt siden mars/april i år. dvs et halvt år. ble gravid i august, men det gikk galt, og jeg måtte opereres for exu. så nå har jeg begynt ny tidsregning igjen.. ;o) men ønske om barn har vært der legner da. ble gravid for halvannet år siden for første gang (litt sånn prøvring på lykke og fromme som satt veldig kjapt), men det endte med SA. etter det sluttet vi prøvringein en god stund. men uansett - har jo hatt lyst på barn en goood stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...