Gå til innhold

Andre med 08 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid igjen.... hehe ikke planlagt, men begynner å synke inn nå. Skal ha første legetime idag, tidlig enda bare 4-5-6 uker på vei, men syns det er godt å snakke litt med lege... Har altså ett 08 barn, andre som har det her inne? Kanskje vi kan dele litt erfaringer med å få barn med så tett mellomrom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gratulerer og velkommen igjen =)

Har ikke selv 08 barn, men november 07 og august 06. 14 1/2 mnd mellom de to, og 20 mnd mellom 07 og 09. Har da litt erfaring med to tette =)

Hvor lenge blir det mellom dine?

Regner med alt gikk bra hos legen...

Skrevet

Tusen Takk! Hehe jo da må jeg si at du har erfaring ja.... Ble bare pratetime hos lege, måtte diskutere oss fram til sannsynlig uke av graviditeten, og litt om hvordan det vil bli to så tette svangerskap. Har nemlig ikke hatt mensen siden juli 2007! I ei pause mellom to typer piller klarte vi å lage en til.. Termin i juli 2008, blir ca 15 mnd mellom barna. Nå må jeg bare krysse armer og bein for at alt går bra!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jada, 2008-mamma her også. Fødte i januar, og får forhåpentligvis nr 2 i ca august 2009. Er livredd for at det skal gå galt, men håper inderlig at det går bra!! Var planlagt her da;-)

Skrevet

jeg er også 08 mamma:) gutten min ble født 16 juni,og har termin i mai:) så blir 11 mnd mellom dem:)

Skrevet

hei har også 2008 barn :)

fikk en i juni 2008 har termin juli 2009 :)

ikke helt planlagt denne heller hehe men blir jo koselig alikevel

har også en født 1999 og en født 2003 så blir min nr 4 :)

Skrevet

Hei..

Jada fikk ei tulle i april 08.

Har termin i juli 09:-)

Dette blir min 4.

Skrevet

Fikk en jente i februar 08, og skal ha en til i juni/juli 09. Planlagt med to tett, men trodde ikke det skulle gå så fort.

Skrevet

Fikk gutt i mai 08 og har testet positivt i dag. Vet ikke når tid jeg har termin, men det blir vel i juli/august tenker jeg. Skal til legen om 2 uker. Er litt sjokka men det synker vel inn etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...