Gå til innhold

Taylorshoes.com shoppere!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver de ned verdien på pakkene slik at man slipper å betale toll og mva av full pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The value on your package will depend on the shipping service you select. If you select First class mail service (which is available for packages up to 4 pounds) we can value the package at $30 even if it has multiple shoes on the order. If you pick Priority Mail, Express Mail or either Fedex service the value of the package will be half of the original price of the items on your order.

Typically you will be able to order 3 pair of Crocs and have the option to have them sent First class mail.

If you choose this option, please be sure to make a note in the comment box in the checkout process to value the package at $30 or send an email with your order number so that I can make a note on the order.

As a matter of practice (so as not to surprise you on an order) we may choose to upgrade the service at no additional cost to you on certain orders so that we can track a package. First class packages are generally not trackable.

Let me know if you have any further questions.

Thank you.

Dette var svaret jeg fikk da jeg spurde hvordan de gjorde det med skriving av verdi på pakkene som ble sendt utenlands :)

Skrevet

Jeg kjøpte støvletter og crocks og måtte betale moms når jeg hentet pakken...

Skrevet

Jeg har ikke måttet betale moms... oppgav som de sa i emailen at de måtte prise pakken slik at jeg ikke fikk moms... dette er vel 3/4 uker siden tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...