Anjo Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ei her skrev at hun ikke fikk den anbefalt av jordmor. Jeg trodde det var den samme som jordmor brukte selv. Noen som vet? Når jeg bruker den så føler jeg at magen blir litt vond. Alle her inne virker så fornøyde med BabyWatcheren. Noen andre som føler den ubehagelig?
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jordmødre bruker doppler selv, men anbefaler det ikke pga babyen ikke liker det. Det viser seg at babyene trekker seg unna lydbølgene, de vet vel heller ikke 100 % om det er skadelig eller ikke, derfor brukes det minst mulig.
Leon+Ava Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hei det er jeg som skrev det andre innlegge. Jordmor bruker det samme men med mindre du er hos jordmor hver dag så er bruken mye mindre, enn hvis du tar den i bruk hjemme. Poenget er at jordmor bruker det bare når du er på kontroll,
Anjo Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønner det, men hvordan farlig?
Leon+Ava Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Det er et godt spm. Jeg spurte aldri om det. Hun klarte å skremme meg i å bruke det... Men det er vel det at fosteret reagerer på det.. Og jeg tror ikke de vet hva bivirkningene er eller om det er noe i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå