Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 www.kondomeriet.no eller noe sånt?
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 www.orion-erotic.no Der får du også kjøpt større pakninger. jeg kjøpte 50 stykker, rett etterpå bestemte vi oss for å bli prøvere og spiren satt på første forsøk, så jeg har vel omtrent 47 kondomer liggende, hehe...=P
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Syns det er litt skummelt å handle fra sånne erotiske sider jeg. Syns å huske at før i tiden hadde ellos slikt også, men det ser ut som de har sluttet med det.. Men får ta meg en titt på en av disse sidene da.. (og hvorfor er egentlig dette flaut når jeg ikke syns det er flaut å kjøpe p-piller?) HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 rfsu.no Pakkene de kommer visst med avsender Pettersen eller no slikt:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 har ikke ellos litt forskjellig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå