Warja Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 i dag er jeg 7+5! gravid med min første og er bare 16 år.. blir nok kjempetøft, men gleder meg kjempemye har snakket med faren, skolen og mine foreldre om det, så alt er ordnet! noen flere unge mødre her? Warja
bringebærsnipp Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Gratulerer så mye! Du synes kanskje ikke jeg er ung du, er 24 år jeg, og er i 4-5 uke. Selv synes jeg jeg er ung. men har nok mye med vennekrets å gjøre. blir første mann ut. tøft blir det nok, kjenner ei jente som ble tidlig gravid og det er ikke lett, men det er veldig mange gleder også. Nesten det viktigste er å ikke bry seg om gamle dømmende mennesker, de kan være helt grusomt ondskapsfulle (ikke alle altså Et godt tips er: fullfør minst videregående skole, du får masse god oppfølging for å kunne klare det. vi er heldige som bor i et så omsorgsfult land.Det vil gjøre det så mye lettere for deg senere å ha utdannelse i bakhånd. Man kan ikke leve det samme livet som før når man får barn og barna kommer alltid i første rekke. Det er flott og litt skummelt og. Syns det er schummelt jeg, men gleder meg masse. Håper det går bra for deg! lykke til!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg ble gravid med min første da jeg var 17. Rakk å bli 18 før jeg fikk barn. Klarte meg kjempefint. Fullførte vgs, men delte årene opp i to for å ikke ha for mye å gjøre. Hadde ca 25 timer i uka. Det gikk veldig bra. Tror ikke jeg hadde klart det med fulle år. Men jeg var alene da, så hadde ingen som kunne hjelpe meg å passe når jeg skulle gjøre lekser o.l. Nå er jeg 23 og prøver på nr 2 med ny mann Lykke til, dette kommer til å gå kjempebra
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Oj du er tøff du som tør dette! jeg føler meg ung og jeg er 23! Og jeg synes bare d å være gravid er forferrdelig slitsomt...men dette er jo fra person til person veldig forskjellig=) men vi er laget for å ta vare på barn vi kvinner så de fleste klarer seg kjempe fint uansett alder=) Lykke til =)
lioness* Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Gratulerer! Det kommer nok til å gå veldig fint med dere. Du har en ung og sterk kropp som vet nøyaktig hva den skal gjøre. Håper du har foreldre som stiller opp ekstra mye for deg når babyen kommer? Jeg er faktisk nesten dobbelt så gammel som deg, jeg er 30, men skal også ha min første (endelig!). Min venninne fikk sitt første barn da hun var enda yngre enn deg - og det gikk veldig fint med henne. Sønnen er nå en stor og flott tenåringsgutt Man vokser veldig med oppgaven. En erfaring min venninne gjorde seg var at hun holdt på forholdet til barnefaren altfor lenge. De var veldig unge, utviklet seg og passet rett og slett ikke sammen, men ville holde sammen pga gutten. Vet jo ikke om du er sammen med barnefaren, men husk at det ikke nødvendigvis er noen krise om dere ikke forblir kjærester i all fremtid - dere blir jo gode foreldre uansett. Masse lykke til!
ladymaren Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 hei vi fikk første barn 17 og 19 år. allt gikk kjempebra, største problem var økonimien
Soleie m/3 gull :) Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Hei, hei:) gratulerer så masse:) jeg er 25 og gravid med andre mann. min sønn er 11 mnd. du har kjempe masse å glede deg til, og jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempe fint:) min lille søster fikk baby 3,5 mnd før jeg fikk mini. hun var 16 da, ble 17 19 dager etter. hun har klart seg kjempe bra. er sammen med bf og de har det kjempe fint sammen:) hun hadde 1 år permisjon fra skolen, og går nå 2 året på vgs:) så selv om du er ung så vil ikke det si at du blir en dårlig mor:) LYKKE TIL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå