Stor gutt! Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hva bruker dere av tepper/poser i bilstol? Har en gutt på 3 måneder som er endel inn og ut av bil. "Trenger" man egen dunpose til setet?? Hadde ikke det til førstemann, men klarer ikke huske hva jeg brukte istedet....
Nattinatta Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 nei selvfølgelig trenger du ikke det... men vi har en slik pose, ikke dun men en annen slag. jeg synes det er veldig greit da vi skal inn og ut endel, for da setter jeg han i det i vanlig tøy og slipper alt dette yttertøyet når vi skal være lite ute.... men en slik pose blir ganske varm så hvis en skal kjøre langt burde en ta av stoffstykket forann, iallefall når det har blitt god temp i bilen.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Vi hadde aldri mer enn et lite ullteppe over. Det lengste vi hadde henne ut av bilen, var de 20 meterene inn på butikken og inn i huset, og så hadde vi ikke mer enn strikkejakke under, litt tykkere jakke om vinteren.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 jeg har ikke egentlig hatt noe behov for dunpose med noen av mine, men jeg tenker jeg skal prøve å sy en pose selv før nestemann.... men ikke så veldig tykk.... og med åpning helt ned slik at den kan åpnes helt opp når det blir varmt i bilen =))
Chris&Alex♂♂ Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 vi har det, og å kunne jeg ikke klart meg uten. hehe. kjøpte det veldig tidlig. jeg er jo ute og leverer i barnehagen hver dag. og da "må" jeg jo ut i allslags vært. da slipper jeg å tenke på det. jeg slipper å kle på han noe særtlig også. han holder seg så god og varm atte=) slipper å styre med dess osv. også er det greit hvis vi er borte litt sent så er det bare å sette han i stolen med pysjen på. og da slipper han å bli vekt når vi kommer hjem, fordi vi slipper å styre med å ta av dress osv. så jeg syntes det er veldig praktisk. den blir brukt hver dag. jeg har også brukt den i bagen på vognen nå som han er så liten ennå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg er dunpose til min yngste i bilstolen:) Veldig praktisk da jeg skal levere/hente i bhg, en snartur på butikken eller lignenede;) Men et must er det ikke...Hadde ikke til førstemann, men hun er et vårbarn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå