27dager Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg gjør! Og holder på å bli tussete av det! Hver gang jeg er på do må jeg sjekke trusen for slim/blod. Ingenting. Hver gang jeg får en kynner/masri krysser jeg fingrene for at den skal utvikle seg. Aldri. Har vondter over det hele, krosryggen og bekkenet er ikke på lag lengre, kanskje dette er et tegn?!! Men neida, h#n liker tydeligvis å lure mamman sin.. Nå har mannen atpåtil begynnt å drømme om fødselen og tiden etter så han ringe opp til flere ganger daglig for sjekke tilstanden. Dette gjorde han også forrige gang da det nærmet seg, hm, kanskje dette er et tegn?! Må le av meg selv. Her har jeg gått i 38 uker og har makx 4 uker igjen og ALDRI har fødselen virket fjernere.. Og sånn går no dagene.. Enda er det to uker til termin så kan jo pågå lenge. Aiai, gi meg styrke! Andre som er like gal av å vente som meg? Og som har tegnsjekking som første syssel for tiden;)
Mother to be Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønner så godt hva du snakker om! Er en uke på overtid nå, vel egentlig 40+6. Var hos legen idag igjen men han sier bare at alle prøver er så fine og hjertelydene så bra så det finnes ingen anledning til uro. Bare å dra hjem igen og kose seg. Blah! Har "kost" meg hjemme siden 1. august da jeg ble arbeidsledig, så nå gidder jeg snart ikke mer kos. Vil bare ha bebi-kos jeg nå! :-) Har smerter ner i lyskene og masse kynnere, men ikke noe tegn til blod, slimpropp eller regelbundne veer. Er vel ikke noe annet å gjøre tenker jeg foruten å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå