Gå til innhold

Hvordan sover barna deres om natten?


Smileymor

Anbefalte innlegg

Hei damer,

 

Jeg lurer fælt på hvordan barna deres sover om natten? Sover de hele natten eller må de mates eller hva er rutinen blitt, hvis man kan si at man har fått rutine allerede.

 

Klem Smileymor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt våknet gutten vår på to uker klokken halv to, halv fire, halv syv og ti slutt klokka ni. Ammet han en tjue minutter hver gang han våknet. Tror dette er rekordlite i forhold til andre netter, da har det vært mye oftere. Men pga stort sugebehov har vi begynt med smokk, og gir han den innimellom, hvorpå han roer seg. Ellers sover han dobbeltsenga, enten oppå brystet mitt, eller helt inntil meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..

Har ei jente på 3 uker, hu sover i senga vår og må ha mat rundt 2 ganger om natta. I natt var hu våken ved 01.00 tiden og ved halv 4, men da var hu våken i 2 timer. Ville ikke sove igjen, men trur hu hadde litt vondt i magen. La hu på brystet mitt og da sovnet hun. Og jeg kunne endelig slappe litt av igjen. Og sov til litt over halv 11.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis et rolig, sovende barn, men det er ikke noe rytme å snakke om enda. Skriker ikke om natta, men vil bare ha pupp før han sovner igjen. I går sov han fra kl 24-06, men det er rekord. Stort sett er det 2-4 timer i mellom hver gang han får mat, og da spiser han i 20-40 min stort sett. Kan også våkne oftere, så vi vet aldri helt hvordan natta blir. Tar noen uker før det går seg til med en rytme. Jeg har opplevd med mine tre at etter 6-8 uker begynner man å være forberedt på natta vil bringe.

Vi koser oss likevel. Denne tida går så fort!!

 

Kos dere, dere som er hjemme med nyfødte babyer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lita tulle på 2 uker. Hun sover 5 - 6,5 timer på natta, våkner og skal ha ren bleie og litt mat før hun sover 2-3 timer igjen. Dette har hun gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Hun sover i sin egen seng og på sitt eget rom som ligger rett over gangen for vårt. Vi har dørene åpne imellom, slik at vi hører henne om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prinsen på 2 uker sover hele dagen utenom når han vil ha mat hver 2-3 time. Om natta derimot er han mer våken. Da vil han ha mat ca annenhver time og vil ikke legge seg til igjen etterpå. Hvis han får ligge oppå meg er det ok, men jeg synes det er vanskelig å sove slik. Jaja, jeg prøver å sove litt på dagtid og ellers nyte denne herlige tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...