Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Er jo umulig å finne bh i strl 75DD - E. Hvilken kjeder har disse? Er lei av pupper som tyter ut....gleder meg til ammingen er over og de krymper litt!!!
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 En slank hinduist med ørevoks, store pupper og deltidsjobb på NAV hadde vært som skreddersydd til Anonymsida.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Lindex har Bhèr for store pupper.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Har sett lindex sine..men litt kjerringaktig syns jeg. Kan jo hende de vanlige er utsolgt da.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Sexy undertøy i den str. finner du på La senza. Jeg er selv 70 e og har funnet utrolig mye fint der. Også mer "vanlige" bh-er til hverdagsbruk. Hærlig mye å velge i. Ellers kommer det jo veldig an på hvor du bor. Men Change er jo en kjede som også fører de str.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 hehehhe.. sorry at jeg ler.. er bare at jeg finner de str hele tiden. jeg sliter litt.. jeg bruker nå 75H å har kjøpt amme bh i str 75J.. kan ikke bare gå på H&M å kjøpe meg sånn rimelig BH. men de har din str så og si overalt.. tro meg. jeg har leita myyye
babygullz <3 vilde Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 cubus. lindex, sparkjøp har triumph-bher, som har disse str. ellers har du la senza og dick and daisy her i stavanger jaffal http://www.freyalingerie.co har cupstr opp til J!!! str 34 tilsvarer 75!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå