Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Alle snakker om disse Kivat luene... Er de så bra som de virker?? Og holder de barne varme på kalde vinterdager? De jeg har sett på nettet er med bomull innerst. Barna må jo bli kalde hvis de blir svette, da? Hva er grunnene til at dere kjøper den istedet for nøstebarna eller troll sine....? Er det passformen som er så bra?
SuperGlad Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes de er sykt gode til mine to barn, begge ørebarn. Den har kjempegod passform så selv om ungen rører hodet så sitter den som støpt selv om den ikke er trang.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Sitter den bedre enn troll sin hette lue?
SuperGlad Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 du det aner jeg ikke. Har ikke sammenlignet med noen andre "merkeluer". Er bare kjempefornøyd å kommer nok til å fortsette med de luene år etter år :-)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Akkurat merke bryr ikke jeg meg så veldig om heller. Men jeg vet ikke om noen andre som har så gode ull-luer, og troll sin er jo vind og vannavstøtende også. Jeg er på utkikk etter en finladshette som sitter godt på og er varm og god. Jeg tviler litt på om kivat er varm nok pga. bommull innerst. Men de er jo veldig fine da.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Er alle så fornøyde med kivat luene, eller er det noen som opplever at de kan bli kalde?
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 vi hadde troll lue til vår en gang, men likte den ikke da hullet til ansiktet var så trangt. Var ikke noe god stretch i lua så jeg synes ikke den satt noe godt på. Har ingen erfaring med kivat, men reima har også bomull innerst og heldigvis -vår kløøøør av ull. Har aldri opplevd at den er kald.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Og hvor kan disse fantastiske luene kjøpes??
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2008 Jeg ser fra et annet innlegg her at man får kjøpt de hos: www.daisybarna.com www.kundetbeste.no www.loppelus.no Kanskje jeg burde prøve dem...det er jo så mange som skryter dem opp i skyene. De må jo være kjempegode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå