*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Nå har jeg ikke hatt mensen siden September, og nå kom den. Nå har jeg så lyst til å bare gi opp.. Åååå, hvorfor blir jeg så skuffa:o(
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Uff føler med deg Syns det er imponerende at du har holdt ut så lenge som du har gjort jeg. Det står det stor respekt av. En eller annen gang må det klaffe for deg også vet du. Lykke til med ny periode
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Takk for det. Lyst å bare grave meg ned akkurat nå. Jeg har aldri vært så lei meg for at det ikke har klaffet..
*Ønskergjerne* Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 vennen:o( trist å høre!!!vet åssen d er m forventninger å spenning! håper d likevel blir spire på deg snart!!! klem
jobber med saken har klart det Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Stakkars deg. Føler veldig med deg. Har nettopp testet negativt på cl. Er så lei av å vente.....
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Stakkars og stakkars.. Kansje det er ment å være sånn?! Begynner virkelig å lure snart! Håper det klaffer for dere snart jobber med saken:o)
*Ønskergjerne* Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 vennen!ikke tenk sånn!det blir spire på deg å en gang.. å når d skjer blir du verdens beste mamma,tenk på det:) å hvis jeg en gang blir d , håper jeg vi følger hverandre!!! klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2008 Så klart du vil bli det snuppa! Dere fortjener det jo masse.. Takk for at du er der.
Lala & Po Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Føler virkelig med deg. Kan bare gi deg en stor trøsteklem. Slitsomt med nederlag og skuffelser igjen og igjen. Har du forsøkt akupunktur (kinesiologi)? Du har sikkert forsøkt det meste..., men det hjalp meg forrige gang jeg ble gravid. Hadde laaange sykluser og veldig uregelmessig. Forsøkte nesten ett år før jeg oppsøkte akupunktør (han benytter også kinesiologi, moxa-behandling). Etter 5 ganger fikk jeg mensen og etter ca 10 ganger var jeg gravid, altså første el etter mensen. Overbevist om at det hjalp. En dag klaffer det for dere også. Stor stor klem.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2008 Takk for trøsteklemmen! Nei, det har jeg ikke prøvd. Vi har tenkt litt på det etter vi har vært hos gyn i januar! Skal også prøve noe som heter Wild Yam:o) Tusen takk for tips:o) Takk for det, håper det vi å!
blirjegsnartmamma Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Uffda Silje.. Men se på den positive siden - nå er dere i ny pp, og dere kan prøve på nytt.. Den venteperioden på slutten der er ikke noe særlig, man vet liksom at ingenting har skjedd, at ingenting har festet seg, men man kommer ikke videre! Også skal dere vel på utredning snart også?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2008 Prøver så godt jeg kan å se det på den positive måten, men åååå.. Det er visst ikke så lett denne gangen.. Nå hopper vi jo inn i vår 35 pp.. Altfor lenge med prøving.. Vi skal til gyn i januar;o)
blirjegsnartmamma Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 skjønner deg såå godt!! Men gyn kan helt sikkert hjelpe deg!! Er jo mange som blir gravide på første runde med pergo - og det må dere jo få jeg har forresten brukt Wild Yam i litt over 1 mnd nå, men vet ikke om det har noen effekt.. Eller, det har jo tydeligvis ikke det
jobber med saken har klart det Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Tusen takk silje. Vi har bare holdt på i 7pp, men jeg er virkelig lei av å bli skuffet gang på gang.... Enkelte dager er bare verre enn andre... og i dag er virklig en slik dag. Arg.... Håper det ordner seg for deg silje:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. november 2008 Ja har hørt om mange det har klaffet for etter de har vært hos gyn:o) Hehe, grysom som ga meg tipset om å begynne på wild yam:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. november 2008 Det er ikke noe moro å bli skuffet gang på gang. Men det er ikke alle som skjønner det egentlig. Vi får satse på at det er vår tur snart;o)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #17 Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønner veldig godt at det er tøft å bli skuffet gang på gang. Jeg er bare i 2 pp og jeg kommer til å bli kjempeskuffa om jeg ikke får det til. Du er utrolig tøff. Ikke skjønner jeg hvor du får all ståpå viljen fra heller. Jeg hadde sikkert gravd meg ned i senga og bare blitt der.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2008 Hei;o) Takk for det. Jeg skjønner ikke selv hvor jeg får all den ståpå viljen. Hehe. Men tro meg, jeg har hatt mine tider jeg ville gravd meg ned;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå