tullerusk Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 og høre om de har ledige plasser? Eller må man bare søke? Sliter med å få bhg plass, står som nr 3 men får ikke plass før til sommeren... Takk for svar...
Honningmelon Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Det gjorde jeg da jeg trengte plass til eldste midt i året. Fikk plass ganske kjapt Men, her er det god barnehagedekning da.
tullerusk Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Takk for svar. Det sies at det er full barnehagedekning her, men ut fra tallene som står på kommunen sine sider så ser det ikke sånn ut.. Får prøve å ringe litt rundt
Honningmelon Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Prøv litt du. Min gutt fikk plass i en liten privat bhg som jeg ikke hadde tenkt på en gang, så det er håp Har vært kjempefornøyd med bhg også.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Lønner seg nok, ikke alltid de er så raske med å plassere barn i barnehager med ledige plasser.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Vi søkte generelt, men gikk på besøk til de mest aktuelle. Endte med å få i akkurat den barnehagen vi ønsket fordi vi hadde vært der og de likte oss, hehe. (Var en som hadde sluttet i b.h og da hadde de plass til noen, og det ble oss, siden de visste hvem vi var) - ikke gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå