Gå til innhold

Alltid mens etter eggløsning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har denne måneden gått på pergotime og har fått påvist eggløsning med blodprøve. Jeg er nå rundt ikm: Tok en test men blendahvit. Kan det være slik at man ikke får mens selv om en har hatt sikker eggløsning og man ikke er gravid. Har forøvrig veldig vondt i korsryggen og nedover lårene foran. tegn? Glad for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man går på pergo så kan syklusen din bli lenger enn den pleier...men dette er veldig inviduelt...jeg har gått på 3 kurer med pergo, og fått mensen på dag 26-29, som jeg pleier...Men husk også at du kan være gravid bare at testen ikke slår ut ennå...det er jo alltid et lite håp når TR ikke har dukket opp....men forrige mensen fikk jeg vondt i magen, i korsryggen og nedover låra, og mensen kom 2 dager senere....æsj!!!

Masse lykke til=)

Skrevet

Hei takker for svar

Sliter skikkelig nederst iryggen, Mener jeg hadde eggløsning mandag for 14 dager siden.Eltest Men regner med mens eri anmarsjnå. Da jeg tørket meg isted var det rosa på papiret, ikke direkte blod. Sjekket tappen. Den virker ganske hard og lukket, ikke noe direkte blod der, men rosa. Hadde også dette på 10/11 dpo Krysser fingrene men har vel egentlig gitt opp.

Skrevet

Hei!

Ja, en naturlig EL etterfølges alltid med menstruasjon, så sant ikke graviditet har inntruffet.. Dette var i allefall Gyn. Høvik på lommelegen sine ord. (vet jo ikke om Pergo- bruk gir annet svar, men tror ikke det.. EL er EL, hehe). Men motsatt er imidlertid mulig.. Du kan fint få mens uten å ha hatt EL. (blir da en såkalt "bortfallsblødning" som ved f.eks p-pillebruk). Krysser likevel for at en spire er i anmarsj;) Lykke til!

Skrevet

Hei=)

Ja, EL kommer alltid hvis ikke egget er befruktet.....

Jeg har også gått på pergotime kur denne mnd her og er idag 18 dager etter EL og jeg testet meg 15 dager etter som var neg og jeg tenkte at jeg skulle ta en ny test til fredag for da er det 22 dager etter EL og hvis jeg er gravid så må det slå ut da....

Jeg har også vondt i ryggen, det er liksom når jeg står og går mye, helt nederst ved halebenet.....

Skrevet

Spennende, da krysser jeg fingrene for oss begge elskerbarn Jeg også tenkte å dryge en ny test mot helga, men regner med mensen kommer før da iom rosa på papiret

Skrevet

jupp, krysser det jeg kan krysse jeg også=)=)

Tok du en enkel kur eller dobbel???

Skrevet

Enkel kur her, ble faktisk overrasket over pos eggløsnigstest og og høy progesteronverdi. Har PCOs og sliter med dette

Skrevet

Okay, jeg skjønner....

Jeg fikk dobbel kur fordi jeg har sjeldent EL, jeg kan få mensen kanskje hver 3 mnd osv, men ikke blitt påvist PCOS, men jeg også fikk vite at jeg hadde hatt en stor og kraftig EL og da ble jeg jo selvfølgelig veldig glad=)

Men det er så vanskelig å vite når man kan teste siden jeg vet jo ikke om jeg har 28-dagers sykluss osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...