Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Noen som har opplevd noe lignende? Har ei jente som blir 2 i februar, vi prøver på ny baby men intet hell hittil. Har vert ganske regelmessig etter at jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, men denne mnd kom den nesten en uke for tidlig. Og nå 10 dager etterpå blør jeg igjenn...har jeg dobbel mens? Har jeg festeblødning, eller har jeg mistet? har du opplevd noe lignende og funnet ut hva det var? MÅ man til lege? *likerikkelegen*
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Ta en graviditetstest, om du er gravid vil den nok slå ut. I såfall kan det være lurt å ta en tur til legen for å utelukke svangerskap utenfor livmoren. Ellers kan det hende det er en tidlig spontanabort, de fleste skjer før kroppen rekker å produsere nok hormoner til at tester slår ut. Jeg tror ikke du må til legen, det har i hvertfall ikke jeg gjort når jeg har opplevd lignende.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Takk! Er en smule ukonsentrert i dag pga dette ...Godt at noen gidder å ta seg tid til å svare Tok en test samme helg som jeg fikk mensen..det kjentest ut som noe var i gjere, men den var negativ.. Kanskje var "mensen" da en tiidlig abort og "mensen" nå er vanlig mens? Hum Jeg får vel bare se det ann en liten stund til tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå