Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 men de maser helt sinnsykt på å få sitte barnevakt. Jeg har sagt klart nei, men brukt unnskyldninger som at babyen skal sove osv. Men de gir seg ikke, så jeg sa det som det var. De har matrester overalt, på gulvet og i sofaen, barnerommet deres har inntørkede melkeflekker, det lukter helt jævlig i hele huset. Et barn kan ikke krabbe rundt i det der, og risikere å få i seg fire uker gamle middagsrester som blir funnet under sofaen. Jeg kan godta litt rot altså, men dette her må være helseskadelig. Og de får jo sitte barnevakt så mye de vil, bare det er hjemme hos oss. Men nå har jeg fått beskjed om at jeg bare kan la være å komme på besøk mer. De vil ikke ha noen som er så "fine" på det hos seg. Jeg eller dem som er vanskelige?
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes forsåvidt det var greit å være ærlig om grunnen, men er flere måter å si ting på... Aner ikke om du pakket det inn eller buste ut med det...?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hvordan er samboeren din da? Fortsatt en gris, eller har du omvendt han?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 nei du er ikke vanskelig,men er klart det ikke er noen pen måte å si dette på! ville heller ikke latt noen av mine unger krype rundt der ettersom du forklarer det! men hva sier b.faren da? kanskje vært en idee om han heller kunne pratet med dem? nei føler med deg, noe av det verste som finnes å krangle med svigers...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Dere har vel begge snev av vanskelighet i dere... Du kan ikke diktere hvordan andre skalø ha det hos seg, men har lov til å ikke ville være der. Det samme gjelder svigisene, som er i sin fulle rett til å synes det er ubehagelig å få kritiske deg på besøk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Buste ikke ut med det nei. Prøvde med flere bortforklaringer først, men svigerfar maste og maste om at babyen måtte få bli igjen hos dem når vi gikk. Når han ikke gav seg, sa jeg det som jeg var; at jeg var redd hun skulle bli syk siden det er så mye matrester og sånn overalt. Men at han gjerne kunne få ta henne med ut på tur. Da ble han rasende og kastet oss ut, noe som i grunnen er synd, for de er jo greie, men jeg får aldeles noia av huset deres. Det sa jeg ikke altså.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Hehe, han er helt ekstremt renslig! Var det før vi ble sammen, tror også at han er litt overhygienisk faktisk. Han vil vel ikke bli som dem..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 :-P jeg kjente faktisk at jeg ble småkvalm av å lese hvordan de har det.... Grøsss. Jeg hadde heller ikke latt babyen mitt krype rundt i et matavfallsinfisert hus. Babyen kan jo risikere å få i seg noe som den får diare av (salmonella el.l.) Jeg synes du har rett til å holde barnet hjemme. Dessverre er nok svigerfamilien blinde for sitt eget rot (og lukt...), så de kommer nok til å fortsette å være sure. Du får lære å leve med det :-/
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Verste er at jeg prøvde ikke å krangle en gang, men han maste så veldig at jeg måtte bare si det. Tror ikke de hadde tatt det noe finere om det kom fra sambo altså. Overrasker meg om ikke de selv ser at det er et problem at det er så skittent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå