Zitro Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har nemlig hatt mensen sammenhengende i 3 uker nå og det er ikke normalt. Vanligvis har jeg ikke mensen i det hele tatt liksom så noe er jo blitt forstyrra i kroppen min.... Går på Cerazette, men det har jeg jo også gjort i snart 4 år uten dette tullet...
Gulosten™ Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hadde slutta med Cerazette tvert, og kontaktet legen for alternativ prevensjon.
Zitro Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Pokker så fornuftige dere var da... he, he.... legen min har nemlig utdannings perm. nå og jeg har en time først den 30. januar. Vikarlegen er en utenlandsk mann som nesten ikke snakker norsk og jeg har VELDIG LITE lyst til å snakke med han om dette... :-(
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Opplevde det samme på cerazette, holdt på i over 5 uker, etter at jeg hadde vært helt uten blødninger i nesten et år.. Sluttet med pillen, og ble normal igjen med én gang. Tok ikke kontakt med lege, siden jeg skjønte at det var pga pillen.
Zitro Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Jeg også regner med det er i sammenheng med den, men noe pervensjon må jeg jo ha. Starta du på pillen igjen når mensen sluttet eller brukte du da noe annet?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Startet ikke på pillen igjen. Har ikke vært hos legen enda, så foreløpig er det bare kondombruk her. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå