Gå til innhold

Stemte det kinesiske kart med dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke første gang, men denne gangen vet jeg ikke.

Skrevet

Ikke de 2 første gangene, så tviler på at det stemmer nå

Skrevet

Stemte ikke med førstemann.

Skrevet

Stemte med første men ikke denne gang.. Kartet sier jente men her kommer det en gutt.. :)

Skrevet

Nei. Kartet sa gutt, jeg fikk en jente. Faktisk jente nr 3. Kartet har vært feil for meg 3 ganger. Stoler ikke på sånt, jeg. :-)

Skrevet

stemte for både meg og venninna mi :) men er jo ganske tilfeldig synes jeg,du har jo liksom bare 2 valg muligheter ;)

Skrevet

Hvis de hadde kommet til termin hadde det ikke stemt i det hele tatt- her kommer det ingen gutt men 2 jenter! Men vet ikke hvordan det fungerer jeg? For nå kommer de før nyttår i stedenfor og blir dermed 08 barn i stedenfor 09 barn som de skulle vært... Så på en måte stemmer det jo!

Skrevet

stemte på en av mine fire barn..... en statestikken i usa (etter stor undersøkelse med flere 1000 svangerskap ) viser 90 prosent sikkerhet leste jeg en gang.... Vet ikke om det er 90% av alle svangerskap eller 90% av kvinner den stemmer på...

Skrevet

stemte ikke på min første, vet ikke med nr 2.

I følge kartet skulle jeg også ha vært gutt, men 2 graviditeter har overbevist meg om at jeg er jente :)

Skrevet

her har det stemt begge ganger..

må bare huske å ta utgangspunkt i når du ble gravid, og ikke når ungen kommer... :)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Stemte her, først gutt, nå jente :)

Skrevet

Stemte her også:)

Eller, stemmer må jeg vel si, i og med at jenta mi ikke har kommet ut enda;)

Skrevet

Kommer an på hviken side du bruker. Alle de kinesiske kartene er jo forskjellige så tror ikke dette er så representativt..

Skrevet

Nei.....

Begge ganger skulle jeg hatt jenter - har en gutt fra før og får en til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...