flypapir Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Han har jo god erfaring på området såvidt jeg har hørt (eller lest i se & hør...)...
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Det har han ja... Blir jo for dumt når han er så sint på utroskap når det gjelder andre :/
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Jepp med sekretæren eller noe sånn. Kona gikk fra han når hun fant det ut i sommer.
flypapir Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Man får vel bare ta hele fyren(og alt som blir sagt om han) med en klype salt tror jeg..
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Hallo SE & HØR skriver vel aldri vrøvl?? *oppgitt* Hehe Sorry da, trodde det stemte, sto i vg også tror jeg...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror neppe dr.phil og kona er så perfekte som de sier, men jeg tror jaggu ikke han har vært utro bare fordi se og hør og lignende blader skriver det.. "EKSKLUSIVT INTERVJU MED SE OG HØR, DR. PHIL SNAKKER UT OM UTROSKAPEN!" yeah right
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå