Jenny251210 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei. Er idag 5 uker på vei.....har spottet litt/hatt brun utflod endel de siste dagene. Ingen smerter. Noen her inne i 2 trimester som også gjorde det i begynnelsen, og som det har gått bra med? Stresser skikkelig med det her....og er for tidlig med UL nå uansett. Håper noen tar seg tid til å svare
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei du! Jeg opplevde ikke dette, men har lest at det er ganske mange som har, og alt har gått bra : ) Har også vært mange som har blødd en del og det har også gått bra.. Er 19+4 nå, men husker veldig godt hvor mange bekymringer jeg hadde i begynnelsen!! Og hvor ekstremt vanskelig det var å tenke på noe som helst annet!! Så lenge du ikke har hatt mye smerte, tror jeg du kan bare prøve å slappe av litt og prøve å nyte graviditeten : ) Åssen går det ellers? Kvalme, tretthet osv? Er det ditt første barn? Er mitt første, og selv om jeg har 13 tantebarn, er det ganske mange ting som skjer med kroppen som INGEN fortalte meg om! Lykke til videre du!! Tiden går faktisk ganske fort etterhvert : )
Bekekka Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ja, jeg opplevde dette. Vet godt hvor bekymret man blir, men stort sett så går det helt fint. Jeg har to UL før 12 uker, det hjalp Lykke til!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hei. Jeg også hadde en dag men litt sånn da jeg var 5+6 på vei. Syntes det er mange som har hatt det. Så tror Det skal gå veldig bra. Det kan være feste blødning f.eks. Ellers så er blodårene der nede veldig skjøre, også er det nok kroppen din som sier "ro ned litt". Jeg er nå 12uker på vei og gikk bra her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå