Gå til innhold

Symptomer som kommer og går??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et vanlig? Jeg er overbevist om at puppene mine er endel mindre ømme i dag enn for et par dager siden, og er jo vettskremt som følge av det. Mulig jeg bare bør roe meg ned her.

Er det vanlig at symtomene varierer fra tid til annen? Jeg har fremdeles mensmurringer og ingen tegn til blødninger så jeg kan kanskje ta det rolig?? Eller burde økende hormoner styrke symptomene nå? Er 4+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt :) Jeg hadde det med dattera mi, og har det nå. Plutselig en dag er jeg ikke kvalm og så neste dag er jeg umenneskelig kvalm igjen. Samme med brystene og trettheten min.

Husk at du trenger ikke ha økende symptomer med økende uke, selv om de fleste har det :-)

Håper du ble mer rolig nå :)

Skrevet

Ok, godt det bare ikke er meg da. Fins ikke kvalm heller foreløpig, men det er kanskje ikke alle som blir det så tidlig. Synes dagene er veldig lange for tiden :)

Skrevet

Jeg har sånn fra og til mensmurringer nå. Kjennes veldig vondt ut. + at det stikker inni nedi der. he he. Men jeg mister vel ike, er vel bare slik det er.

Skrevet

Hadde mest symptomer i uke 1 og 2 jeg. Fryktelig kvalme og klarte brått ikke spise kebab m fetaost, noe som er yndligsmaten min.men likte istedet tomater som jeg vanligvis ikke liker. Hadde veldig vonde mensmurringer også.

nå spiser jeg normalt igjen og kjenner det bare avogtil i magen. er 4-5 uker nå. mensen er uteblitt.

Eneste jeg har hele tiden er OPPBLÅST mage. fryktelig, må bruke mammabukser allerede! huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...