Twintipp og himmelblå Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Dette er tidenes BLÅMANDAG!!! Fortalte vel her og i sommer om saken jeg hadde gående med Tele2. I 2 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! betalte jeg fast avgift på et nummer jeg sa opp da mor ble syk, og jeg ikke orket mas fra alle ukjente, kjente, hennes klienter osv. Jeg sa opp hele nummeret, og fikk et nytt. Jeg hadde bekreftelser fra Tele2 flere ganger på at de hadde mottat min henvendelse o.l. Og jeg betalte og betalte og betalte så lenge... Engang fikk jeg t.o.m inkassovarsel. Så for å redde mitt eget skinn måtte jeg betale. Jeg har ringt og ringt, sendt mail og mail. Så sendte jeg skriftelig klage, og fikk til svar at de ikke hadde mottat henvendelse ¨på mail fra meg. Jeg sendte tilbake bekreftelsen jeg hadde lagret på min data hvor det stod: Takk for din henvendelse osv. fra Tele2. Da mente de at det var feil med min data!!!! De slettet et purregebyr fra det inkasovarselet jeg fikk engang, men jeg måtte betale for siste to mnd. (fikk for to mnd ad gangen), og de LOVTE at nå var ALT slettet. Jeg trodde det var case closed, men nå får jeg faen meg regning IGJEN! På samme fastavgift, på et nummer jeg ikke har hatt på 2 år, som jeg har prøvd å si opp i 2 år, som ikke eksisterer lenger. Jeg ringer IGJEN, og er mildt sagt ikke blid. Han mener dette var en de hadde glemt å sende meg fra i sommer?!!!! Herregud sa jeg, jeg fikk et avsluttende brev hvor dere skrev at bare jeg betaler siste regning, så krediterer dere purregebyret, og saken er ute av verden!!!!!!!!!! Men, dette var en regning som hadde blitt "klemt" imellom når saken ble satt på frys fordi jeg hadde sendt klage!!! Som de hadde glemt å sende meg!? Så bare betal den regningen på nesten 400 du sier han!!!!!! Jeg begynte å grine jeg, så mannen måtte ta over. Og han var ikke nådig. De skulle visst ringe tilbake igjen. Jeg har selvfølgelig 400,- kr. å betale, men jeg orker ikke mer fra dem. Er så frustrert over de nå at jeg har mest lyst til å leie en god advokat og kjøre de for retten. Jeg betaler ikke de kronene for alt i verden, jeg ga meg sist, og gir meg ikke nå!!! Sorry langt, men trengte å få ut dampen før jobb:p
MrsCK Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hva med å kontakte forbrukerombudet? Høres virkelig ut som om Tele2 trenger en skikkelig opstrammer. Og du har jo dokumentasjonen på tingene i orden. Klem
Mom2Two Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ikke gi deg!!!! De er søren meg ikke sanne Tele 2 assa. Frekke faen! Ggggrrrrr.... Jeg har også Tele2 (var eneste alternativet når jeg skulle kjøpe ny mobil). Målet mitt er å si opp abonnementet så fort bindingstiden har gått ut. Helst før. Møkkaselskap!!!! Grådige drittselskap!!! Du får si fra om du trenger hjelp med noe. Litt travel denne uka, men til senere. Trøsteklemmer herfra
Staark Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Åj....jeg har tele2. Fikk lyst og skifte nå ja. Tror faktisk jeg skal gjøre det. Kontakt forbrukerrådet, eller tv2-hjelper-deg.
Blue Lady Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Sambo hadde en lignende sak mot dem, og det var atpåtil på et abonement han ikke hadde bestilt, det var nemlig en med samme navn sine regninger sambo fikk. De forandrer denne mannens adresse til vår, og til slutt klarte de å endre hans personnummer til min sambos nummer, så plutselig hadde vi ingen bevis på at det ikke var sambos regninger vi fikk. Løste seg etter vi var i kontakt med forbrukerrådet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå