Gå til innhold

Hvem vil dere anse som de beste leietakerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To unge jenter med kioskjobb og sier de betaler punktlig. ikke røyk, ikke nachspiel.

Eller

Et ektepar med tre barn på 3,4 og 5 år? Sikre betalere, ikke røyk.

*I villrede her jeg skal sitte og velge*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de to jentene referanser? Hvilket inntrykk fikk dere av de?

Hvor lenge planlegger barnefamilien å bli boende?

Skrevet

De to jentene var ærlige og sa at de hadde kommet på kant med de de leier av nå, men det gjaldt ikke leie... Hadde referanser fra en tidligere utleier Virket veldig hyggelige og skikkelige. Men ante ikke hvor lenge de ville bo der.

Barnefamilien ville bli boende iallfall ett år, og har referanser.

Skrevet

Er det i samme hus som dere, eller et annet..?

Tror jeg ville gått for jentene jeg.

Skrevet

Tror jentene vil være minst arbeid med, men barnefamilien kan gi dere mer glede. Det er lettere å kaste ut jentene og sette dem på plass, samtidig høres det litt glansbilde ut at de ikke bråker en del.

Barnefamilien, om jeg fikk et godt inntrykk og de har gode referanser, hadde jeg nok valgt om det var på samme alder med mine barn. Problemet er jo om de skal bo der kort eller en har veldig ulikt syn på oppdragelse.

Skrevet

Leiligheten er ikek i vårt hus, så vi vil ikek ha noe med dem å gjøre i det daglige:)

Skrevet

tror jeg ville ha valgt jentene igrunn.. at de ikke bråker er nok et glansbilde, men det er jo lettere å kaste de på dør hvis de skulle være for ille..

Min mor og far har desverre opplevd litt av hvert av leietagere, og barnefamilier kan være like ille som alle andre mht både ikke betale leie og bråk.

Skrevet

huff nei jeg vet ikke..følte jeg ble litt farget av de tidligere erfaringene da jeg skreiv nå.. Kommer selvsagt an på referansene til barnefamilien, de kan jo være helt supre og spre mye glede :)

Skrevet

Ja, man blir farget - og vi har jo noen leietakere som bare ikke betaler når de skal. Det være seg unge jenter og unge gutter...

Leiligheten er veldig fin, så jeg er litt skeptisk til barnefamilier, men den tåler nå litt:) Og det er greie vegger som tåler et malingsstrøk for å si det sånn. Slitasje er noe vi regner med.

Barnefamilier har vi ikke prøvd før, så det kunne jo være en ny erfaring. Disse har en liten leilighet med ett soverom, og har kanskje problemer med å få noe annet pga at de er innvandrere fra Palestina. Jeg tenker ikke så mye på hvor folk kommer fra, det er helt andre ting som er viktige.

Skrevet

Jeg vil si at de beste leietakerene er: OSS :o) *humre* vi trenger nemlig nytt sted å bo.............men det du leier ut er sikkert laaangt unna her, he-he...........

Jeg aner ikke hvem av de jeg ville valgt jeg. Vanskelig det der.

Skrevet

Tja, kristiansand er emn fin by, det:) Så bare si fra!!

Skrevet

Ja, det er det virkelig! Har masse familie der jeg :o) og er der mange ganger i året :) men spørs om den bedre halvdelen vil flytte så langt fra Kongsberg :) jeg vil vekke fra "fjellet", jeg :o)

Skrevet

Ville valgt barnefamilien. Sikre betalere er det viktigste synes jeg.

Min erfaring er at det er vanskelig å få leie med barn, noe som er kjempesynd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...