Gå til innhold

Hvem vil dere anse som de beste leietakerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To unge jenter med kioskjobb og sier de betaler punktlig. ikke røyk, ikke nachspiel.

Eller

Et ektepar med tre barn på 3,4 og 5 år? Sikre betalere, ikke røyk.

*I villrede her jeg skal sitte og velge*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leiligheten er ikke i vårt hus, så vi vil ikke se dem til daglig...

Skrevet

Eg ville valgt ektepar med barn.

Viss det da er plass og ein tåler "barneslitasje" på leiligheten.

Men må nesten sjå ann "følelsen" ein får for folka også.

Skrevet

Jeg likte veldig godt familiefaren (bare han jeg har møtt). De bor i dag i en like dyr leilighet med ett soverom, og har problemer med å få leid noe annet. Og det er antagelig fordi de er palestinere... Huff, jeg vet ikke...:/

Skrevet

Hvor lenge skal det leies ut for? Hvis det er for korte perioder om gangen ville jeg tatt de unge jentene da de har nok kanskje lettere for å flytte på seg enn en familie har?

Skrevet

ja, jeg ser den. Men egentlig er det greiest dersom de bor der en stund. Det er et slit å bytte leietakere nemlig!

Skrevet

Jeg ville ha godt får familien.....

Men det sier seg jo selv at leilligheten blir mye mere slitt av en familie med 3 barn, enn 2 ungjenter....men vil nok tro at de er mer stabile:)

Skrevet

Ikke lett det der, men hvis du tenker at du en gang har problemer med de så er det lettere å få ut jentene. Som leietaker med barn har du i dag flere retigheter enn utleieren.

Skrevet

ja, jeg ser den også, men vi har et nært samarbeid med kommunen, så vi skal nok greie å komme til enighet dersom noe skulle skje. Jeg synes jo også synd i familien som lever i en toroms leilighet med alle disse små. Da er vel selv vår lille treroms bedre:) Ikke lett å være på leiemarkedet når man har barn uansett, og sikkert ikke lettere med den bakgrunnen de har.

Skrevet

Nei,sikkert ikke. Tror vel at jeg selv ville ha valgt familien, da de sikkert trenger den mer en jentene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...